کیف پول های واسط

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

کیف پول های واسط
بازديد : 2612

- کیف پول کوین پات (CoinPot)

       

کیف پول واسط Coin Pot از پنج ارز دیجیتال بیت کوین ، بیت کوین کش , دوج کوین , لایت کوین و دش کوین پشتیبانی میکند . برای کار کردن با کوین پات و دریافت پول خود از آن که از طریق کار در سایت های مرتبط با آن به دست آمده است، باید حتما یک حساب کیف پول یا اگر بخواهیم کلمه معمول آن به انگلیسی را بگوییم یعنی والت (Wallet)، که بتوانید ارزهای دیجیتال خود را در آن نگهدارید، داشته باشید، زیرا کوین پات یک کیف پول واسطه و موقت است و باید ارزهای دیجیتال شما از آن به کیف پول دائمی (اصلی) شما واریز گردد.

 

- کیف پول (Faucethub)

 

              

کیف پول واسط Faucethub یک کیف پول واسط دیگر که بیش از 10 ارز دیجیتال بیت کوین ، بیت کوین کش , دوج کوین , لایت کوین و دش کوین و چند ارز دیگر را پشتیبانی میکند.سایتهای قطره ای زیادی وجود دارد که درآمد شما را در سایتهایی که با این کیف پول کار میکنند به این کیف پول منتقل میکنند و با رسیدن به حداقل برداشت هر یک از این ارزهای دیجیتال، می توان درخواست واریز به کیف پول اصلی (والت) خود دهید.