کسب درآمد اینترنتی رایگان و ارزهای دیجیتال

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

معرفی سایت معتبر Free-Dogecoin و کسب دوج کوین رایگان
بازديد : 1648

     

در این پست شما با سایت Free-Dogecoin آشنا میشوید و با عضویت در این سایت معتبر میتوانید هر ساعت ارز دوج کوین را جمع آوری کنید.نحوه فعالیت نیز بسیار ساده میباشد.برای عضویت نیاز به داشتن کیف پولی میباشید که این ارز را پشتیبانی کند که در صفحه معرفی کیف پولها میتوانید ثبت نام کنید.

معرفی سایت معتبر Free Doge و کسب دوج کوین رایگان
بازديد : 1763

     

در این پست شما با سایت دوم فری بیتکوین یعنی فری دوج کوین آشنا میشوید و با عضویت در این سایت معتبر و قدیمی میتوانید هر ساعت ارز دوج کوین را جمع آوری کنید.نحوه فعالیت نیز بسیار ساده میباشد.برای عضویت نیاز به داشتن کیف پولی میباشید که این ارز را پشتیبانی کند که در صفحه معرفی کیف پولها میتوانید ثبت نام کنید.

معرفی سایت معتبر Freebitcoin و کسب بیت کوین رایگان (نیاز به فیلترشکن)
بازديد : 1744

 

     

در این پست با سایت معتبر و قدیمی فری بیتکوین آشنا میشوید که چندین سال فعالیت دارد و در تمام این مدت پرداختی منظمی داشته و میتوانید با خیالی آسوده در این سایت فعالیت کنید و بیتکوین رایگان جمع آوری کنید و علاوه بر این در قرعه کشی هفتگی سایت نیز به صورت اتومات شرکت داده میشوید.

سایت freenem - کسب نم رایگان (XEM)
بازديد : 1809

     

در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری Nem برنده شوید و وقتی به یک Nem رسید آن را برداشت کنید.ارز Nem یکی از ارزهای آینده دار میباشد.برای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

سایت freecardano - کسب کاردانو رایگان (ADA)
بازديد : 3635

     

در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری کاردانو برنده شوید و وقتی به یک کاردانو رسید آن را برداشت کنید.ارز کاردانو یکی از ارزهای آینده دار میباشدبرای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

معرفی سایت FreeBitcoin | کسب بیتکوین رایگان
بازديد : 1873

       

یکی دیگر از سایت های جدید در حوزه بدست آوردن بیت کوین سایت freebitcoin می باشد.در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری بیت کوین برنده شوید و وقتی به حداقل برداشت رسید آن را برداشت کنید.برای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

 لینک ثبت نام

سایت coinfaucet کسب ریپل رایگان (XRP)
بازديد : 2810

       

در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری رپیل برنده شوید و وقتی به یک ریپل رسید آن را برداشت کنیدبرای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

لینک ثبت نام

 

کسب بیتکوین رایگان با سایت BigBTC
بازديد : 1884

       

در این پست سایت کسب بیتکوین رایگانی را به شما معرفی میکنیم که هر 5 دقیقه میتوانید بدون دردسر فقط با فشردن دکمه claim ساتوشی دریافت کنید.نیازی به عضویت در سایت هم نیست و فقط کافیست ادرس بیتکوینی که در فاست هاب لینک کردید رو در کادر وارد و لاگین کنید.برای عضویت روی لینک یا بنر زیر کلیک کنید.

 

لینک ثبت نام

 

 

مجموعه سایتهای speedup - متصل و واریز به فاست هاب
بازديد : 2020

       

در این پست شما با مجموعه سایتهای speed آشنا میشوید که میتوانید 5 ارز بیتکوین - بیت کوین کش - لایت کوین - دوج کوین و اتریوم جمع آوری کنید. کافیست داخل سایت بروید و آدرس ایمیل خودتون را وارد کنید و پسورد خودتون را انتخاب کنید.سپس آدرس کیف پول ارزها را در قسمت account  و سپس قسمت  Wallet Setting وارد کنید و سیو کنید.

برای ورود به سایت روی لینک زیر کلیک کنید. و سپس بدون وقفه با هربار claim کردن توکن دریافت میکنید که توکن ها براساس ساتوشی تنظیم شده اند.شما برای برداشت می توانید توکن ها را به هر ارزی که می خواهید برای شما واریز شود درخواست بدهید.

برای عضویت اینجا کلیک کنید
 

مجموعه سایتهای faucet - واریزی به فاست هاب
بازديد : 1820

 

     

در این پست شما با ثبت نام ساده در این 11 سایت که همگی متعلق به یک سایت میباشند میتوانید 11 ارز لایت کوین -دش کوین-اتریوم و دوج کوین و ... را رایگان جمع آوری کنید.

تمامی سایتها نیز به فاست هاب واریز میکنند که بعد از درخواست در کمترین زمان ممکن واریزی صورت میگیرد.برای عضویت در 11 سایت بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

وضعیت : در حال پرداخت

صفحات سايت
تعداد صفحات : 11