کسب درآمد اینترنتی رایگان و ارزهای دیجیتال

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

کسب بیتکوین رایگان با سایت bittube - متصل به فاست هاب
بازديد : 1852

       

در این سایت با مشاهده آگهی ها و همچنین مشاهده ویدیو های پیشنهادی از یوتیوب بیتکوین رایگان بدست بیاورید. نرخ آگهی ها و مدت زمان آگهی نیز در سایت درج شده. یکی از ویژگی های خوب این سایت نبود تبلیغات آزاردهنده و صفحات مزاحمی میباشد. هم اکنون نیز برداشتها آنی به فاست هاب واریز میشود.

کسب بیتکوین رایگان با سایت bitcoinsfor - متصل به فاست هاب
بازديد : 1916

       

در این پست سایت جدیدی را میخواهیم معرفی کنیم که تا الان مشکل عدم پرداختی نداشته و با یک ثبت نام ساده در این سایت میتوانید هر 5 دقیقه با فشرن دکمه claim مقدار 10 ساتوشی بگیرید و همچنین از قسمتهای دیگر سایت همانند ویدئو و آفرها نیز میتوانید درآمد داشته باشید.

معرفی سایت ADBTC و کسب بیتکوین رایگان با مشاهده تبلیغات
بازديد : 2154

       

سایت  ADBTC سایتی بسیار کامل و قابل اطمینان می باشد که با کلیک روی تبلیغات و مشاهده تبلیغ برای 10 تا 60 ثانیه تا 60 ساتوشی به شما میدهد.در حال حاضر این سایت نسبت به دیگر سایت های کلیکی بیشترین مقدار ساتوشی را برای مشاهده هر تبلیغ پرداخت میکند،در این سایت دوست داشتنی شما به راحتی میتوانید نزدیک به 1000 ساتوشی یا بیشتر در روز دریافت کنید.

معرفی سایت Cointiply و کسب بیتکوین رایگان
بازديد : 2278

         

سایت Cointiply یک سایت کسب بیتکوین رایگان میباشد که با روشهای مختلفی میتوانید به صورت کاملا رایگان بیتکوین جمع آوری و به کیف پول خود منتقل کنید. این سایت در ازای کارهایی که انجام میدهید به شما کوین(Coin) میدهد که امتیاز مخصوص خود سایت می باشد که حدودا هر کوین 1.25 ساتوشی میباشد.این سایت موجودی شما در این سایت را به سه واحد کوین (امتیاز خود سایت)، دلاری و بیتکوین در بالای صفحه به شما نشان میدهد.

آموزش ساخت حساب پاییر (Payeer)
بازديد : 2669

 

       

payeer یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از آن می توان به عنوان یک حساب بانکی در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا استفاده نمود.کیف پول پاییر از 8 ارز دیجیتال بیت کوین ، بیت کوین کش , اتریوم , لایت کوین , دش کوین , RUB , یورو و دلار پشتیبانی میکند.کیف پول پاییر از با توجه به اینکه حساب payeer در بسیاری از سایت های کلیکی و کسب درآمد خارجی به عنوان یکی از متدهای پرداخت معرفی شده است و از طرفی با ایرانیان نیز مشکلی ندارد، به سرعت نزد ایرانیان محبوب گشته است.

البته payeer یک سیاست محافظه کارانه در قبال ایرانیان پیش گرفته است. به این شکل که به ایرانیان اجازه فعالیت و استفاده از حساب را می دهد اما امکان وریفای کردن را به صورت کامل برای ایرانیان فراهم نمی کند.

 

برای افتتاح حساب پاییر بر روی بنر زیر کلیک کنید.


 

 

برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی (Perfect Money)
بازديد : 1995

       

پرفکت مانی یک حساب اینترنتی جهانی و یک بانک اینترنتی است. این بانک دارای زبان فارسی نیز می باشد و کار با آن بسیار آسان است. این بانک دارای چهار نوع حساب دلار، یورو، طلا و بیت کوین است، که تبدیل موجودی شما به هر یک از ارزهای فوق، در حساب کاربری شما قابل انجام است. پرفکت مانی (Perfect Money ) در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد و در پاناما به ثبت رسیده است.

با ایجاد این حساب می توانید درآمدهای دلاری خود را از سایت های مختلفی که با این بانک کار می کنند، دریافت کنید و همچنین خریدهای خود را در اینترنت از فروشگاه هایی که دارای درگاه پرداخت پرفکت مانی می باشند را انجام دهید.

 

برای افتتاح حساب پرفکت مانی بر روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

آموزش ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل
بازديد : 1822

در این آموزش قصد داریم به شما ساخت اکانت پرکاربرد و ضروری سرویس گوگل (جیمیل) را آموزش دهیم. برای ایجاد یک ایمیل جدید در گوگل باید مراحل زیر را به دقت طی کنید. پس از طی این مراحل ساده شما صاحب یک جیمیل خواهید شد.

برای شروع روی بنر زیر کلیک نمایید :

 
 
برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

آموزش ساخت کیف پول DogeCoin
بازديد : 2173

         

شما برای اینکه بتوانید موجودی دوج کوین (Dogecoin) خود را حفظ کنید نیاز به یک کیف پول (Wallet) خواهید داشت. همانطور که شما برای پول رایج کشور به یک شماره حساب بانکی نیاز دارید، کیف پول برای پس انداز، دریافت و برداشت از سایتهای ماینینگ و سایر افراد، و پرداخت به دیگران مورد استفاده قرار می‎گیرد.در اینجا قصد داریم ساخت کیف پول دوج کوین در dogechain.info را به شما آموزش دهیم. در حال حاضر این کیف پول یکی از بهترین‎ها و معتبرین Walletهای دوج کوین است. و کار با آن بسیار ساده و به دور از پیچیدگی‎ می‎باشد.

برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

آموزش ساخت کیف پول coinomi
بازديد : 2254

        

اپلیکیشن Coinomi یک کیف پول موبایل برای دریافت، نگهداری و ارسال ارزهای دیجیتال همانند بیت‌کوین، آلتکوین و توکن‌های دیجیتال است که توسط متخصصان یک شرکت فعال در حوزه بلاک‌چین طراحی شده و مرکز آن در لندن است. مهمترین مزیت این کیف پول (علاوه بر مولتی‌کارنسی بودن) این است که کنترل کامل ارز دیجیتال‌تان را به شما می‌دهد.کوینومی در حال حاضر بیش از 500 ارز دیجیتال را بطور یکجا پشتیبانی می‌کند! این ویژگی، Coinomi را به برترین والت از نظر تعداد ارز قابل پشتیبانی تبدیل کرده است. این 500 ارز دیجیتال شامل 125 ارز دیجیتال با بلاک‌چین اختصاصی (همانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و …) به همراه 382 توکن است. میتوانید آن را از صفحه اصلی سایت کوینومی دانلود و در موبایل نصب کنید.

 

برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

آموزش ساخت کیف پول CoinPayments (نیاز به فیلترشکن)
بازديد : 1778

         

کوین پیمنت (CoinPayment) یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های تحت وب است که تقریبا از تمام ارز‌های دیجیتال معتبر جهان پشتیبانی می‌کند. کوین پیمنت در واقع یک پلتفرم جامع و کامل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ به گونه ای که شما با استفاده از این کیف پول دیجیتالی دیگر به هیچ ابزاری برای فعالیت در حوزه کریپتوکرنسی نیاز نخواهید داشت. در این نوشته کوتاه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کیف پول کوین پیمنت خود را راه‌اندازی کنید.

 

برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

صفحات سايت
تعداد صفحات : 11