کسب درآمد اینترنتی رایگان و ارزهای دیجیتال

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

دریافت بیتکوین رایگان با Bit Fun
بازديد : 1911

دومین سایت از هفت سایت مرتبط با کوین پات، سایت بیت فان است. این سایت نیز به ازای کلیک بر رویClaim، به شما مقداری بیت کوین رایگان می دهد. تفاوت این سایت با سایت بونوس بیت کوین در این است که فاصله زمانی خاصی بین دو بار کلیک کردن بر روی Claim وجود ندارد.

برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید

 

برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دریافت بیتکوین رایگان با bonusbitcoin
بازديد : 1865

همانطور که گفتیم هفت سایت با سایت کوین پات کار می کنند که باید در هر هفت سایت ثبت نام کرد. همان طور که دیدید با ثبت نام در سایت کوین پات به صورت خودکار در پنج سایت ثبت نام شده اید که در ادامه معرفی خواهیم کرد. در این پست به معرفی و ثبت نام در اولین سایت از این هفت سایت، یعنی سایت Bonus Bitcoin می پردازیم.

برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید

 

برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

کسب بیت کوین رایگان با کوین پات (CoinPot)
بازديد : 1555

کوین پات یک میکروالت یا کیف پول موقت است که برای نگهداری ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می شود. در واقع ما در اینجا چند تا سایت داریم که هر کدام به ازای کار برای آنها مقداری ارز دیجیتالی به شما پرداخت می کنند. ارزهای دیجیتالی از قبیل بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین، دش کوین و بیت کوین کش

 

برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

ادامه ي مطلب ...
نويسنده :
تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1398 ساعت : 1:37

آموزش تصویری ساخت کیف پول blockchain (نیاز به فیلترشکن)
بازديد : 1919

         

کیف پول تحت وب Blockchain، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است. این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مبتنی بر بیت کوین استفاده کنند.
این کیف پول با نرم افزار اندرویدی و ios ، قابلیت استفاده راحت تر برای کاربران موبایل را دارد.

 

برای دیدن آموزش کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

همه چیز در مورد اتریوم
بازديد : 1391

 

اتریومEthereum  در حال حاضر بعد از Bitcoin ، بزرگ‌ترین ارز رمزپایه در جهان به شمار می رود. به واحد پول آن ، اتر (Ether) گفته می‌شود و مانند بیت کوین بر اساس بلاک چین سازماندهی شده است.
 
اتریوم (Ethereum) یک ارز رمز پایه غیرمتمرکز است و با دولت‌ها همکاری نمی‌کند.

همه چیز در مورد ایردراپ + چگونه ارز رایگان بدست بیاریم؟
بازديد : 1771


آیا تا به حال به افزایش غیرمنتظره‌ی موجودی کیف پول ارزیتان بدون اینکه بدانید سکه ها از کجا آمده اند دقت کرده اید؟
باید بگویم که این به احتمال قریب به یقین نتیجه یک ایردراپ است. بزن به افتخار پول رایگان!

اتریوم چیست؟ | چگونه اتریوم به دست آوریم ؟
بازديد : 1622

 

اتریوم  (Ethereum)،‌ دومین ارز دیجیتال پلتفرم بزرگ بازار با هدف هوشمند سازی فرایندها و فضایی برای اجرا برنامه های غیرمتمرکز و خودکار، رسما در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۵ به سرپرستی جوان ۲۳ ساله روسی، ویتالیک بوترین معرفی شد. در ساده ترین جمله، اتریوم یک پلتفرم آزاد مبتنی بر فن آوری بلاک چین است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیر متمرکز خود را روی آن پیاده سازی کنند. برای درک بهتر اتریوم ابتدا بهتر است کمی با بلاک چین و نحوه کار آن آشنا شوید.

 

ریپل Ripple چیست؟ | فیلم آموزشی
بازديد : 1522

 

ریپل چیست؟

اگر در پاسخ بگوییم ریپل یک ارز رمزنگاری‌شده مثل بیت‌کوین است این پاسخ کمی گمراه‌کننده است؛ پس بهتر است ریپل را به‌صورت جزئی بررسی کنیم. ریپل هم مثل سایر ارزهای رمزنگاری‌شده با الهام از بیت‌کوین ساخته شده است اما نسبت به بیت‌کوین تفاوت‌های زیادی دارد که در ادامه این تفاوت‌ها و اهداف ریپل را مرور می‌کنیم.

کلاهبرداری پونزی Ponzi چیست؟
بازديد : 1390

 

طرح پونزی چیست ؟ 

طرح پونزی یک سرمایه گذاری فریبکارانه می باشد. در این ترفند سودهایی که به سرمایه گذاران برگردانده می شود، از بهره های متعارف به طرز غیر عادی بالاتر است. این طرح به جای آن که سودی که از فعالیت اقتصادی واقعی بدست آمده باشد، را به سرمایه گذاران پرداخت کند، از پول خودشان یا از پول دیگر سرمایه گذاران به آنها سود پرداخت می کندپایداری و همیشگی بودن سودهایی که این گونه طرح ها در تبلیغات خود اشاره می کنند، فقط در صورت وجود یک جریان زیاد و رو به افزایش پول که توسط سرمایه گذاران ایجادمی شود، می باشدسرنوشت تمام این گونه شرکت ها محکوم به شکست است، به این دلیل که میزان پول پرداختی شرکت از میزان پولی که به سمت شرکت می رود، بیشتر استاین گونه طرح ها به نام Richard Ponzi  نام گذاری شده است. او کسی است که اولین بار از این روش در اوایل 1920 استفاده کرد. او از ایتالیا در سال 1903 به آمریکا مهاجرت کرده بود. ریچارد پونزی خود این طرح را ابداع نکرده بود. چارلز دیکنز در اوایل 1857 در رمان Little Dorrit این گونه طرح ها را چند دهه قبل از متولد شدن پونزی توضیح داده بود. او در سرتاسر آمریکا مشهور شد و ثروت بسیاری را از پول سرمایه گذاران بدست آورد.

استلار چیست ؟ | Stellar
بازديد : 1538

 

با وجود اینکه بیت‌کوین در بسیاری از اوقات، تیتر اخبار رسانه‌های جهان است اما سایر ارزهای دیجیتال نیز هستند که بازدهی بسیار خوبی نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده‌اند و توسعه‌دهندگان زیادی به این ارزها علاقه‌مند شده‌اند. ارز استلار (Stellar) یکی از این ارزهاست.

این ارز دیجیتال با افزایش قیمت قیمت خیلی خوبی که در سال 2017 داشت، بیش از 41900 درصد رشد کرد و در بین ارزهای با بازدهی بالا بود. البته در سال 2018 به دلیل روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال، با افت همراه شد و در زمان نگارش این مطلب ارزش بازار این ارز حدود 3.1 میلیارد دلار و قیمت آن حدود 16 سنت است.

استلار یک فرصت جالب برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال اضافه کردن یک ارز دیجیتال به سبد سرمایه‌گذاری خود هستند. در ادامه این مطلب از بورسینس به جنبه‌های کسب و کاری این ارز می‌پردازیم.

صفحات سايت
تعداد صفحات : 11