دریافت دوج کوین رایگان با Moon dogcoin

دریافت دوج کوین رایگان با Moon dogcoin

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

دریافت دوج کوین رایگان با Moon dogcoin
بازديد : 1930

سایت مون دوج کوین یا Moon Dogecoin نیز پنجمین سایت از مجموعه سایت هایی است که با کوین پات کار می کنند و سومین سایت از مجموعه سایت های مون است. کارکرد آن دقیقا مانند سایت مون لایت کوین است، با این تفاوت که از ارز دیجیتال دوج کوین به جای لایت کوین برای پرداخت هایش به کاربران استفاده می کند. این سایت به ازای هر فردی که از طریق لینک مخصوص شما برای اولین بار وارد این سایت شود، 25 درصد کمیسیون در ازای هر بار Claim کردن های او به شما پرداخت می کند. همچنین این سایت پاداش ها و جوایز مخصوص به خود را دارد که برای آشنایی بیشتر با آن به بخش جوایز و پاداش ها رجوع کنید. برای شروع کار با این سایت ابتدا بر روی این لینک کلیک کنید تا وارد سایت شوید و سپس مطابق شکل زیر عمل کنید. بقیه مراحل را نیز مانند تصاویر زیر به ترتیب انجام دهید تا در پایان به درآمد مورد نظر دست یابید و مبلغ مورد نظر به موجودی دوج کوین شما اضافه شود.

 

 

 

 

 

نکته مهم: برای اینکه بتوانید در مجموعه سایت های مون از حداکثر ظرفیت درآمد قابل کسب در این سایت ها استفاده کنید، لازم است که روزانه حداقل یک بار عمل Claim کردن را در هر کدام از این سایت ها انجام دهید و اینکه این کار را حتما باید هر روز انجام دهید (برای اطلاعات بیشتر به قسمت جوایز و پاداش ها نگاهی بیاندازید). قاعدتا یک بار کلیک کردن در روز کار چندان سختی نیست که نتوان آن را انجام داد.

 

برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید

 

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: