مونرو Monero چیست ؟

مونرو Monero چیست ؟

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

مونرو Monero چیست ؟
بازديد : 1253

 

مونرو یک ارز دیجیتال امن، خصوصی و غیر قابل ردیابی است. ممکن است فکر کنید که بیت کوین یا اتریوم هم این ویژگی ها را دارد، اما تراکنش های این ارز ها قابل ردیابی هستند. مونرو یک ارز دیجیتال است که از یک رمزنگاری مختلف برای ویژگی های خاص استفاده می کند.

پروژه Kovri مونرو (به زودی) حتی آدرس آی پی شما را نیاز از دید شبکه مخفی می کند و هیچ کس و هیچ چیز قادر به رویت جزئیات تراکنش نخواهد بود.

مونرو یک جامعه مردمی است که بهترین و با استعداد ترین پژوهشگران و مهندسان آنرا بنا کرده اند. بیش از ۲۴۰ توسعه دهنده حرفه ای در ساخت پروژه مونرو همکاری کرده اند. آزمایشگاه تحقیقاتی مونرو، تیم توسعه دهنده اصلی و انجمن توسعه دهندگان دائما در حال گسترش مرز های امنیت و ارتقا این ارز دیجیتال هستند. بر خلاف باور برخی از کاربران مونرو یک شرکت نیست و هیچ مالک و یا هیئت مدیره ای ندارد. مونرو نوعی ارز مانند بیت کوین یا اتریوم است.

 

مونرو، پول سریع و امن

 

با مونرو می توانید خیلی سریع و امن و بدون واسطه (بانک و موسسات مالی) در همه جای جهان تراکنش های خود را انجام دهید.

 

روش تهیه مونرو

 

مونرو توسط کارت های گرافیکی (GPU) قابل استخراج است .شما می توانید با در اختیار قراردادن  کامپیوتر قدرتمند خود برای شبکه، ارز مونرو با نام XMR استخراج کنید و از آن استفاده کنید. همچنین مونرو را می توانید از صرافی های معتبر خریداری کنید. کیف پول های زیادی برای ذخیره مونرو وجود دارد.


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: