برای کسب بیتکوین رایگان چگونه شروع کنیم؟

برای کسب بیتکوین رایگان چگونه شروع کنیم؟

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

برای کسب بیتکوین رایگان چگونه شروع کنیم؟
بازديد : 3633

دوستانی که تازه کار هستند و علاقه به کسب درآمد اینترنتی از طریق ارزهای دیجیتال دارند و اطلاعی از نحوه چگونگی فعالیت در این زمینه را ندارند توصیه میکنیم قبل از شروع حتما مطالب این بخش را مطالعه فرمایید .

بدون شک ارزهای دیجیتال آینده پول های فیزیکی و اسکناس های امروزی خواهند بود و در آینده نه چندان دور برنده کسانی خواهند بود که امروز به جمع آوری و استخراج آن می پردازند . 

 

اولین گام برای شروع فعالیت در این زمینه داشتن یک ایمیل میباشد چرا که عضویت در اکثر سایت ها توسط ایمیل شما صورت میگیرد .

 

حال شما به یک کیف پول دیجیتال نیاز خواهید داشت تا ارزهای دیجیتال خود را به آن واریز و یا در صورت نیاز از آن برداشت کنید .

 

 

خب حالا سوال اینجاست که ما چگونه میتونیم ارز دیجیتال کسب کنیم ؟ 

 

در حال حاضر شما برای کسب ارزهای دیجیتال سه راه پیش رو دارید یا بایستی اون رو خریداری کنید یا با استفاده از سخت افزارهای کامپیوتری اون رو استخراج کنید و یا با فعالیت در سایت ها  آن را بدست آورید .

آسان ترین روش فعالیت در سایت ها میباشد چرا که خرید ارزای دیجیتال سودی به آن صورت ندارد (صرافی ها ارزهارو گران میفروشند و ارزان خریداری میکنند) و از طرف دیگر استخراج ارزهای دیجیتال نیازمند دانش فنی و هزینه اولیه بالا جهت تهیه سخت افزار (ماینر) میباشد .

در حال حاضر بیشمار وبسایت هستند که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت میکنند و به شما در ازای فعالیت در آنها پاداشی بصورت ارزهای دیجیتال پرداخت میکنند . 

 

اما آیا میشه به تمام این سایت ها اعتماد کرد ؟! 

 

ما در این وبسایت  گرد هم آمده ایم تا گزیده ای از این سایت ها که در ازای فعالیت بیشترین پاداش را به کاربر میدهند خدمت شما معرفی کنیم و حدالامکان سند های برداشت را به شما نمایش دهیم تا شما با خیال راحت در این سایت ها فعالیت نموده و سود ببرید .

شاید برای خیلی از دوستان سوال پیش بیاید که سود این سایت ها خیلی ناچیز بوده و ارزش فعالیت ندارند اما شما از این زاویه به آن نگاه کنید که زمانیکه شما در تعداد بالایی از سایت ها و مدت بیشتری وقت بگذارید آن سود ناچیز رقم بالایی خواهد شد و آنجاست که به سودآور بودن آن پی خواهید برد . 

ما لیستی از بهترین و فعالترین سایت های کسب ارزهای دیجیتال را در صفحه اصلی سایت قرار داده ایم . این لیست بصورت روزانه آپدیت میشود .

 

 

 

دنبال کسب درآمد بیشتر هستید ؟

 

امروزه شاهد هستیم که سایت هایی تحت عنوان استخراج ابری فعالیت میکنند که شما میتوانید با سرمایه گذاری در آنها به جای اینکه ارزهای کسب کرده خود را در کیف پول خود نگه داری کنید با سرمایه گذاری آن ها در مدت مشخص به سودی معادل 2-6 درصد در ماه شوید !!!

متاسفانه بیشترین کلاهبرداری در قسمت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال میباشد و به کمتر سایتی میتوان اعتماد کرد . ما در این قسمت نیز سایت هایی که دارای بیشترین پایداری و سابقه را داشته به شما معرفی میکنیم .

 

 

 

در هر قسمتی که دچار ابهام شدید میتوانید سوالات خود را در قسمت نظرات و پشتیبانی سایت با ما در میان بگذارید .

با تشکر



مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: