آموزش ساخت کیف پول واسط کوین پات

آموزش ساخت کیف پول واسط کوین پات

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

آموزش ساخت کیف پول واسط کوین پات
بازديد : 1917

در اولین قدم برای کسب درآمد از کوین پات، باید در سایت Coinpot یا به فارسی کوین پات ثبت نام کرد. این کار بسیار راحت است. برای این کار، ایتدا روی این لینک کلیک کنید و در صفحه اصلی سایت بر رویRegister کلیک کنید تا فرمی مطابق فرم شکل زیر باز شود. این فرم را مطابق تصویر زیر پر کرده تا ثبت نام شما به پایان برسد.سپس شما باید به ایمیل خود مراجعه کنید تا لینک فعال سازی عضویت خود را دریافت کنید و بر روی آن کلیک کنید. توجه داشته باشید که آدرس ایمیلی که در سایت کوین پات وارد می کنید را به هنگام ثبت نام در سایت های دیگر و ورود به آن ها نیز از همین آدرس ایمیل استفاده کنید تا سایت های هفتگانه بتوانند به حساب شما در سایت کوین پات دسترسی داشته باشند. با ثبت نام در سایت کوین پات شما به صورت خودکار در پنج سایت (مجموعه سایت های Moon) از هفت سایت مربوط به کوین پات ثبت نام کرده اید.

 

 

 

 

بعد از ثبت نام ،به صفحه اصلی سایت برگشته و این بار برای ورود به صفحه اصلی حساب خود، بر روی Sign in کلیک کنید.

سپس مانند تصویر زیر ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و وارد صفحه اصلی حساب خود شوید.

 

شکل زیر تصویری از صفحه اصلی حساب شما یا داشبورد حساب شما در کوین پات می باشد. همان طور که مشاهده می کنید در سمت چپ صفحه نام ارزهای مختلف نوشته شده است و با کلیک بر روی هر یک از آنها وارد صفحه آن ارز خاص خواهید شد. بطور مثال، اگر ما بر روی بیت کوین کلیک کنیم، وارد صفحه مربوط به بیت کوین خواهیم شد و می توانیم عملیات مختلفی از جمله برداشت از حساب و تبدیل ارز را انجام داده و همچنین تراکنش های خود را مشاهده کنید. برای ارزهای دیگر نیز به همین شکل می باشد. در سمت راست شکل که اکثر صفحه را پوشش داده است، شما نام ارزها را به طور جداگانه مشاهده می کنید که موجودی هر کدام از ارزها در حساب کوین پات شما که موجودی کل شما است در زیر آن نوشته شده است. در زیر موجودی حساب و با کلیک بر روی آن لیستی باز می شود و با انتخاب هر کدام از گزینه ها در لیست می توان کارهای مختلفی انجام داد. شما از طریق این لیست همان کارهایی را که در صفحات جداگانه هریک از ارزها انجام میدادید را مانند برداشت از حساب و تبدیل ارز را می توانید انجام دهید.

 

 برای ثبت نام در این سایت، اینجا را کلیک کنید

 

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: