آموزش برداشت از سایت کوین پات

آموزش برداشت از سایت کوین پات

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

آموزش برداشت از سایت کوین پات
بازديد : 2595

 پس از تجمیع درآمد حاصل از فعالیت در سایتهای هفتگانه فوق الذکر در حساب کوین پات شما ، مشروط به اینکه موجودی تان به سقف برداشت رسیده باشد ، می توانید درآمد خود را برداشت کرده و به والت یا کیف پول اصلی تان انتقال دهید.

برای اینکار ابتدا در صفحه اصلی (dashboard) حساب کوین پات خود مطابق شکل ، بر روی ارزی که می خواهید آن را برداشت کنید، کلیک کنید. پس از آن با 4 گزینه روبرو می شوید که باید روی گزینه دوم یعنی Withdraw کلیک کنید. (در اینجا فرض گرفته ایم که شما برای برداشت بیت کوین کش اقدام کرده اید)

 

 
 سپس با فرمی مانند شکل زیر روبرو می شوید که باید آن را مانند تصویر زیر پر کنید.
 
 
همانطور که گفتیم و در تصویر پایین هم می توانید ببینید، شما باید برای برداشت ارز دیجیتال خود، باید بر روی گزینه دوم که با رنگ قرمز مشخص گردیده کلیک کنید. همچنین برای تبدیل ارز خود به ارز دیجیتال دیگر باید بر روی گزینه سوم که با رنگ زرد مشخص شده است کلیک نمایید.
 
 
سقف برداشت:
سقف برداشت در سایت کوین پات برای کوین های مختلف بدون کارمزد به صورت زیر است:

BITCOIN : 0.00010000 btc

BITCOIN CASH : 0.00010000 bch

DOGECOIN : 50 doge

LITECOIN : 0.00200000 ltc

DASH : 0.00020000 dash

آموزش واریز ارز به سایت کوین پات :

برای تولید آدرس کیف پول برای هر کدوم از ارزهای دیجیتال در وب سایت Coinpot وارد قسمت Deposit (تصویر زیر) بشید و روی دکمه Generate کلیک کنید تا آدرس کیف پول مخصوص اون ارز ساخته بشه تا از طریق این آدرس بتونید ارز دیجیتال از سایر سایت ها دریافت کنید و یا اگه کسی قصد داره براتون کوین واریز کنه این آدرس رو بهش میدید.


 
حداقل میزان جهت واریز به کوین پات برای هریک از کوین ها به شرح زیر است:

BITCOIN : 0.001 btc

BITCOIN CASH : 0.001 bch

DOGECOIN : 1 doge

LITECOIN : 0.01 ltc

DASH : 0.02 dash

 

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: