آموزش ساخت کیف پول coinomi

آموزش ساخت کیف پول coinomi

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

آموزش ساخت کیف پول coinomi
بازديد : 2213

 

اپلیکیشن Coinomi یک کیف پول موبایل برای دریافت، نگهداری و ارسال ارزهای دیجیتال همانند بیت‌کوین، آلتکوین و توکن‌های دیجیتال است که توسط متخصصان یک شرکت فعال در حوزه بلاک‌چین طراحی شده و مرکز آن در لندن است. مهمترین مزیت این کیف پول (علاوه بر مولتی‌کارنسی بودن) این است که کنترل کامل ارز دیجیتال‌تان را به شما می‌دهد.کوینومی در حال حاضر بیش از 500 ارز دیجیتال را بطور یکجا پشتیبانی می‌کند! این ویژگی، Coinomi را به برترین والت از نظر تعداد ارز قابل پشتیبانی تبدیل کرده است. این 500 ارز دیجیتال شامل 125 ارز دیجیتال با بلاک‌چین اختصاصی (همانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و …) به همراه 382 توکن است. میتوانید آن را از صفحه اصلی سایت کوینومی دانلود و در موبایل نصب کنید.

 

آموزش راه اندازی کیف پول کوینومی (coinomi) :

 

پس از دریافت اپلیکیشن از گوگل پلی یا وبسایت رسمی کوینومی coinomi.com آن را نصب و سپس باز می کنیم همانند تصویر زیر از شما دو گزینه پرسیده می شود. گزینه اول ایجاد کیف پول جدید و دوم بازگردانی کیف پول قبلی،این گزینه برای کسانی استفاده می شود که قبلا کیف پول ارزدیجیتال داشته اند و می خواهند کیف پول قبلی را بازیابی کنند و روی یک کیف پول جدید بالا بیاورند.
گزینه ایجاد کیف پول جدید (create a new wallet) را انتخاب نمایید :

 

 

 

 

کیف پول از شما میخواهد که کلمات ریکاوری را یادداشت نمایید که می توان گفت این قسمت مهمترین بخش در آموزش راه اندازی کیف پول کوینومی (coinomi) می باشد.
درصورت بروز مشکل، پاک شدن نرم افزار،خراب شدن گوشی موبایل و…. به وسیله این  کلمات  می توانید کیف پول ارزی خود را دوباره  روی یک موبایل یا دستگاه دیگر راه اندازی کرده و موجودی حسابتان را بازیابی نمایید.
لذا دقت لازم را در حفظ و نگه داری این کلمات به عمل آورید همین طور که مشخص است این کلمات در دست هر شخصی باشد می تواند ارز های دیجیتال شما را به کیف پول دیگری انتقال دهد.

 

 

 

در این مرحله می توانید انتخاب کنید که کیف پول چه کوین هایی را نیاز دارید،البته بعدا هم می توانید این لیست را به دلخواه تغییر دهید و ارز دیجیتال مورد نظرتان را به لیست اضافه کنید یا کم کنید.

 

 

در این قسمت از آموزش راه اندازی کیف پول کوینومی (coinomi) یادآورمی شویم برای بالا بردن امنیت کیف پولتان حتما باید پسورد انتخاب کنید تا اگر گوشی شما دست شخص دیگری بود بدون رمز نتواند بیت کوین و سایر ارزها را به جای دیگری انتقال دهد.
برای این کار از قسمت منو وارد settings شوید، setup security pin یا setup password  را انتخاب کنید و برای کیف پولتان رمز انتخاب نمایید.

 

در منو برنامه، گزینه exchange دیده میشه که برای تبدیل ارزها به یکدگیر استفاده میشه.

در صفحه اصلی برنامه، اگر هر کدام ارزها را لمس کنید صفحه ای براتون باز میشه که شامل سه قسمته:

1- send : برای ارسال ارز به سایر آدرس‌هاست، کافیست آدرس گیرنده و مبلغ ارسالی را وارد کرده و دکمه send را بزنید.

2- receive : آدرس کیف پول شما را نمایش می‌دهد. می‌توانید آدرس نمایش داده شده را کپی کنید و برای دیگران بفرستید.

3- balance : موجودی ارز مورد نظر را به همراه معادل دلاری یا یورو آن نمایش می‌دهد.

 

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: