آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی (Perfect Money)

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی (Perfect Money)

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی (Perfect Money)
بازديد : 1992

 

پرفکت مانی یک حساب اینترنتی جهانی و یک بانک اینترنتی است. این بانک دارای زبان فارسی نیز می باشد و کار با آن بسیار آسان است.این بانک دارای چهار نوع حساب دلار، یورو، طلا و بیت کوین است، که تبدیل موجودی شما به هر یک از ارزهای فوق، در حساب کاربری شما قابل انجام است. پرفکت مانی (Perfect Money ) در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد و در پاناما به ثبت رسیده است. 

با ایجاد این حساب می توانید درآمدهای دلاری خود را از سایت های مختلفی که با این بانک کار می کنند، دریافت کنید و همچنین خریدهای خود را در اینترنت از فروشگاه هایی که دارای درگاه پرداخت پرفکت مانی می باشند را انجام دهید.

 

برای افتتاح حساب پرفکت مانی بر روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

 نکات مهم در مورد پرفکت مانی

 

 پرفکت مانی ، هیچگونه تحریمی را در قبال ایرانی ها اعمال نکرده و از محبوبیت بالایی در کشور ما برخوردار است. مترجم موجود روی این سایت، به زبان فارسی مجهز می باشد. چند وب سایت ایرانی به عنوان اکسچنجر این پول روی سایت پرفکت مانی معرفی شده اند.

 پرفکت مانی به طور سالانه ۴% به هر حساب سود پرداخت می کند. این امر به دلیل سرمایه گذاری است که این بانک با استفاده از سپرده های موجود انجام می دهد. کارمزد انتقال از یک حساب به حساب دیگر، با توجه به نوع حساب، بین ۰٫۵% تا ۱٫۹۹% (حداقل ۰٫۰۱$) می باشد که از فرستنده کم می شود

بعد از کلیک بر روی لینک فوق وارد صفحه ثبت نام میشوید و همانند راهنمای زیر فرم را تکمیل کنید.

 

 

پرفکت مانی پس از ثبت نام یک شماره با نام Member ID به ایمیل شما ارسال خواهد کرد که این شماره نام کاربری شما خواهد بود و هنگام ورود باید از این کد استفاده کنید. توجه داشته باشید ممکن است در هنگام ورود از مکانی دیگر به سایت به دلیل اینکه آی پی شما تغییر کرده از شما درخواست تایید حساب خود را با استفاده از یک پین داشته باشد. برای اینکار کافیست وارد ایمیل خود شوید و پین کدی که برای شما ارسال کرده را درقسمت مربوط وارد کنید.

 

 

در تصویر فوق به ترتیب از بالا به پایین، شماره حساب های طلا، دلار، یورو و بیت کوین خود را مشاهده می کنید.در مقابل هر حساب نیز، مبلغ موجود در حساب را خواهید دید.

در تصویر،حساب دلاری و مبلغ موجود در آن با خطوط قرمز مشخص شده است. 

 

Send Money

انتقال وجه بین حساب های پرفکت مانی را از این بخش می توانید انجام دهید.

 

Statement

می توانید صورت حساب های خود را در این بخش مشاهده کنید. 

 

History

برای مشاهده آخرین تراکنش های خود به این قسمت مراجعه نمایید. 

Settings در این بخش می توانید تنظیمات حساب و اطلاعات شخصی خود را ویرایش کنید.

 

 Logout

برای خروج از حساب بر روی Logout کلیک کنید.

 

 

آموزش وریفای کردن (تایید) حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی محبوب ترین بانک ارزی در ایران می باشد که برای واریز و برداشت نیازی به وریفای کردن ندارد، اما اگر آن را وریفای کنید، کارمزد خیلی کمتری بابت واریز از شما می گیرد به طور مثال در حالت وریفای شده کارمزد انتقال 50 دلار 0.25 دلار است ولی در حالت وریفای نشده 1 دلار می باشد.
برای وریفای حساب ابتدا به قسمت setting بروید.

 

در این قسمت سه بخش داریم که شما باید هر سه را وریفای کنید.

1- وریفای کارت شناسایی

2- وریفای آدرس

3- وریفای تلفن

 

 

برای این کار باید ابتدا ترجمه کارت شناسایی ملی یا پاسپورت خود را اسکن کنید و ارسال کنید و سپس برای تایید ادرس پستی باید یک قبض اب یا برق یا گاز را ترجمه کنید با مهر دارالترجمه و ارسال کنید و سپس شماره همراه را وریفای کنید.

 

 وریفای شماره تلفن:

شماره موبایل خود را که از قبل وارد شده گزینه وریفایی که زیر آن قرار دارد را بزنید تا از پرفکت مانی با شما تماس گرفته شود، تلفن گویا 4 عدد را به شما می گوید، این 4 عدد را وارد نمایید و حساب شما کامل وریفای می شود.


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: