معرفی سایت FreeBitcoin | کسب بیتکوین رایگان

معرفی سایت FreeBitcoin | کسب بیتکوین رایگان

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

معرفی سایت FreeBitcoin | کسب بیتکوین رایگان
بازديد : 1872

یکی دیگر از سایت های جدید در حوزه بدست آوردن بیت کوین سایت freebitcoin می باشد.در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری بیت کوین برنده شوید و وقتی به حداقل برداشت رسید آن را برداشت کنید.برای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

 لینک ثبت نام

 

 

قبل از شروع این آموزش لازم است بدانید که باید کیف پول بیت کوین داشته باشید تا بتوانید ارز های بدست آمده را در آن واریز کنید . برای اینکار ابتدا آموزش زیر را مطالعه نمایید :

 

معرفی و آموزش کیف پول ها

 

 

بعد از ورود به سایت با استفاده از گزینه Register در منو بالای صفحه ثبت نام کنید .

 

بعد از ثبت نام با استفاده از گزینه Login در منو بالای صفحه وارد پنل کاربری خود شوید .

 

بعد از ورود به پنل کاربری در همان صفحه ی اول یا گزینه ی Free BTC در منو بالای صفحه بخشی وجود دارد که با زدن دکمه Claim بیت کوین رایگان دریافت می کنید . این کار را هر 60 دقیقه یک بار می توانید انجام دهید .

 

 آموزش تصویری کار با سایت :

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی :

 

با استفاده از گزینه withdrawals در منو بالای صفحه می توانید درخواست برداشت دهید تا بیت کوین های شما به کیف پول شما واریز شوند .

 

با استفاده از گزینه Free Rolls در منو بالای صفحه می توانید شانس خود را امتحان کنید و بیت کوین رایگان به میزان زیاد برنده شوید

 


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: