معرفی سایت معتبر Freebitcoin و کسب بیت کوین رایگان (نیاز به فیلترشکن)

معرفی سایت معتبر Freebitcoin و کسب بیت کوین رایگان (نیاز به فیلترشکن)

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

معرفی سایت معتبر Freebitcoin و کسب بیت کوین رایگان (نیاز به فیلترشکن)
بازديد : 1743

 

در این پست با سایت معتبر و قدیمی فری بیتکوین آشنا میشوید که چندین سال فعالیت دارد و در تمام این مدت پرداختی منظمی داشته و میتوانید با خیالی آسوده در این سایت فعالیت کنید و بیتکوین رایگان جمع آوری کنید و علاوه بر این در قرعه کشی هفتگی سایت نیز به صورت اتومات شرکت داده میشوید.

 

بهترین و محبوبترین سایت برای جمع آوری رایگان بیتکوین که برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام ROLL! که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید برای مشاهده نحوه ثبت نام و کار با سایت ادامه مطلب را بخونید.

 

1-ثبت نام در سایت freebitcoin

 

 برای فعالیت در این سایت می بایست ابتدا حساب بیت کوینی داشته باشید اگر تا به حال اقدام به افتتاح این حساب نکرده اید اینجا کلیک کنید 

برای ثبت نام در freebitcoin روی بنر بالا یا روی لینک زیر کلیک کنید.فیلترشکن خودتون را روشن کنید.حتما از آی پی غیر آمریکا برای ورود به سایت استفاده کنید.وگرنه بلاک میشوید.

 

برای شروع روی بنر بالا یا لینک زیر کلیک نمایید تا وارد وبسایت شوید.

 

ثبت نام در FreeBitcoin

 

بعد از کلیک روی لینک بالا وقتی که وارد سایت شد از منوی بالا روی SIGN UP کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. و کلید SIGN UP را بزنید. سپس حساب شما ایجاد می شود،توجه داشته باشید اطلاعات خود را صحیح وارد کنید.

 


-E-mail Address : آدرس ایمیل 

-Password: یک رمز عبور برای وارد شدن به سایت 

-I’m not a robot: تیک کد امنیتی گوگل رو هم بزنید که مشخص باشه شما ربات نیستید. (یا کد کپچا) ثبت نام شما کامل شد. 

سپس یک ایمیل فعالسازی برای شما فرستاده میشود که باید آن را تایید کنید. 

برای ورود به سایت هم از بخش LOGIN در منو بالا وارد سایت شوید. 

Bitcoin Address/E-mail Address: آدرس ایمیل یا آدرس بیت کوین 

Password: رمز برای ورود به سایت 2FA Code: این بخش رو خالی بزارید اگر تنظیم نکردید یک ایمیل شامل کد 2FA برای ورود براتون فرستاده می شود.

 

2-ورود به سایت

 

 

3-کسب بیتکوین از سایت

 

در منوی بالای سایت روی گزینه FREE  BTC کلیک کنید و در صفحه باز شده پایین صفحه کد کپچا را وارد کنید و گزینه ROLL را کلیک کنید و بیتکوین خود را براساس جدول شانس دریافت کنید.به همین راحتی .بعد از یک ساعت مجددا همین روند رو طی کنید و در واقع هر یک ساعت بیت کوین جمع کنید.

 

مطابق تصویر زیر

 

ساده ترین راه کسب درآمد از سایت Free Bitco روش بالاست که با زدن گزینه Roll شما به صورت تصادفی ساتوشی(واحد پول بیت کوین) و امتیاز لاتاری(قرعه کشی بیت کوین) میبرید. هر یک ساعت شما میتوانید شانس خود را امتحان کنید.با هر بار رول زدن هم 2 بلیط قرعه کشی هفتگی هم دریافت میکنید و اتومات در قرعه کشی هفتگی شرکت داده میشوید.

 

دیگر منوهای سایت

 

 

MULTIPLY BTC

 

این قسمت مربوط به به شرط بندیست که پیشنهاد نمیشود و کاری با این قسمت نداشته باشید

 

EARN BTC

 

در این قسمت در صورتی که بالای 30000 ساتوشی داشته باشید و در حساب نگه دارید سالانه 4.08% سود دریافت میکنید(این قسمت هم زیاد مهم نیست)

 

LOTTERY

 

بخش جذاب سایت این قسمت هست که هر هفته در قرعه کشی شرکت داده میشوید و به 10 نفر بیتکوین بالا داده میشود.

 

REWARDS

 

در این صفحه امتیازات شما قرار دارد(YOUR REWARD POINTS (RP)).شما با هر بار رولی که میزنید 2 امتیاز هم دریافت میکنید و به مرور جمع میشود و وقتی به 100 هزار رسید میتوانید به بیت کوین تبدیل کنید.نرخ تبدیل برای هر 100 هزار RP یک میلی بیت (0.001 صد هزار ساتوشی) هست.و یا میتوانید با خرج این امتیازات تا 10 برابر بیتکوین دریافتی خود را در هر بار رول افزایش دهید.

 

 

REFER

 

در این صفحه زیر مجموعه های شما قرار دارند .هر نفری که جذب کنید 50% از هر بار رول زدن شخص معرفی شده به شما پاداش داده میشود(دقت کنید که از حساب شخص کم نمیشه بلکه خود سایت پاداش میدهد).اگه بتونید دوستان خود را به این سایت دعوت کنید سود خوبی میتوانید بدست بیارید.

 

PROFILE

 

در این صفحه اطلاعات شخصی شما قرار گرفته و همچنین میبایست شماره حساب کیف پول خود را در این قسمت طبق تصویر زیر وارد کنید.

 

 

همچنین با کلیک روی گزینه withdraw تیک مربوطه رو بزنید تا مبلغ درآمد شما اتوماتیک هر یکشنبه ها واریز شود همانند تصویر زیر

و یا اینکه تیک زا نزنید و گزینه های بعدی را برای برداشت انتخاب کنید تا زودتر برداشت کنید.

 

 

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: