بهترین سایت تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر

بهترین سایت تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

بهترین سایت تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر
بازديد : 1498

 

در این پست قصد داریم یکی از پرطرفدارترین سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده و در کمترین زمان و با کارمزد پایین، ارزهای دیجیتالی خود را در صورت نیاز به یکدیگر تبدیل کنید.برای عضویت در سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید.

 

لینک عضویت

 

 

مهمترین فاکتور در تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر بستر مطمئن،قیمت و کارمزد پایین و انجام سریع و آنی تراکشنها میباشد که این سایت تمامی این فاکتورها را دارا میباشد.

 

و مهمتر از همه هم اینکه از پرفکت مانی نیز پشتیبانی میکند و میتوانید توسط پرفکت مانی ارزهای دیجیتال خریداری کنید و یا به پرفکت مانی تبدیل کنید.

 

همانطور که میدانید شرکت پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده و به تازگی نیز این سایت رفع فیلتر شده است.

 

سایت Changer پرطرفدارترین سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتال میان کاربران ایرانی است. که یک سایت سوییسی است که سابقه زیادی در زمینه تبادل ارز های مختلف دارد.

 

این سایت در سال 2009 راه اندازی شده و استقبال بسیار خوب توسط کاربران ایرانی صورت گرفته است. بطوریکه بیشترین درصد بازدید کنندگان این سایت از ایران میباشد.

 

در سایت changer شما بدون ثبت نام هم میتوانید تبادلات ارزی خود را انجام دهید اما درصورت ثبت نام میتوانید از 5 درصد تا 25درصد تخفیف در تراکنش های خود برخوردار شوید.که با افزایش تراکنش های خود میتوانید درصدهای بالاتر تخفیف را دریافت کنید که تا 25 درصد قابل افزایش خواهد بود.

 

نرخ کارمزد نیز 1% میباشد که با عضویت 5درصد تخفیف اعمال میشود و با افزایش تبادلات تا 25% نیز تخفیف لحاظ خواهد شد.

 

برای عضویت بر روی بنر و یا لینک زیر کلیک کنید

 

لینک عضویت

 

بعد از ورود به سایت،بالای صفحه بر روی دکمه Create Account کلیک کنید.

 

و فرم ثبت نام ساده را مطابق تصویر زیر پر کنید

 

 

بعد از عضویت وارد حساب کاربری خودمیشوید و با صفحه زیر روبرو میشوید که میتوانید تبادلات خود را انجام دهید

 

برای مثل ما میخواهیم مقدار 0.001 بیت یا 100هزار ساتوشی را به دوج کوین تبدیل کنیم.آموزش تصویری در تصویر زیر نشان داده شده است.

 

 

بعد از کلیک بر روی دکمه Exchange به شما ادرس بیت کوین داده میشود و میبایست مبلغ را به ادرس ذکر شده پرداخت کنید و بعد از انتقال از کیف پول خود تراکنش در همین صفحه ظاهر میشود و بعد از یک کانفیرم مقدار دوج کوین درخواستی شما در کمتر از چند دقیقه به ادرسی که وارد کردید منتقل میشود.

 

تصویر زیررا ببینید که نمونه تبدیل 0.05 بیت به دوج کوین میباشد.

 

بعد از وارد کردن مقدار بیتکوین و ادرس دوج کوین برای دریافت دوج در صفحه بعدی ادرس بیت سایت داده میشود که میبایست مقدار ذکر شده را از کیف پول خود منتقل کنید (تصویر 1)

 

بعد از انتقال بالافاصله تراکش در سایت نمایان میشود (تصویر 2 و 3)

 

و یا یک کانفیرم در کیف پول شما تراکنش انجام و دوج کوین به کیف پول شما منتقل میشود (تصویر 4)

 

بنابراین کانفیرم خوردن به شبکه مرتبط است.

 

 

همچنین در صورتی که قصد استفاده از پرفکت مانی را دارید برای تبادلات آموزش افتتاح و کار با این حساب نیز در لینک زیر توضیح داده شده است.

 

آموزش افتتاح و کار با حساب پرفکت مانی

 

 

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: