کسب درآمد میلیونی با سامانه 7030

کسب درآمد میلیونی با سامانه 7030

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

کسب درآمد میلیونی با سامانه 7030
بازديد : 1429

 

7030 یکی از معروفترین برنامه ها در زمینه کسب درآمد میباشد .فلسفه انتخاب نام 7030 برای این اپلیکیشن از شعار 70 درصد برای مشتری و 30 درصد برای اپلیکیشن، گرفته شده است. در حقیقت در هر بار که شما موفق به فروش شارژ با استفاده از این اپلیکیشن شوید، 70 درصد از سود فروش به شما تعلق گرفته و 30 درصد باقی مانده نیز به حساب اپلیکیشن واریز می شود. این موضوع در برابر اپلیکیشن هایی که برای خرید شارژ طراحی شده اند و 100 درصد سود فروش را خود بر می دارند، می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. شما میتوانید از طریق کلیک روی بنر بالا مستقیما در سایت ثبت نام کنید.

 

با توجه به سیستم عامل گوشیتون برنامه را دانلود کنید.

 

 

همه ی ما روزانه  به شارژ موبایل ، اینترنت همراه و پرداخت قبض نیاز داریم و سامانه های زیادی مرتبا بهمون تبلیغ می شود.
خوبه که بدونید وجود بیش از ۴۰ میلیون سیم کارت اعتباری، گردش مالی بزرگ و سودی بیشتر از ۵۰۰ میلیارد تومان در سال ایجاد کرده که همه ی رقبا با تبلیغات زیاد سعی در تصاحب قسمت بیشتری از اون رو دارند.اما سامانه ۷۰۳۰ اومده  تا  ۷۰درصد  از سود رو با کاربرانش تقسیم ‌کند.

 ۷۰۳۰ یکی از این سامانه هاست که شما از طریق اون میتونید قبض‌هاتون رو پرداخت کنید ، شارژ موبایل یا اینترنت همراه بخرید و کلی امکانات کاربردی دیگر هم دارد.

 

 

فرق این اپ با بقیه اپ‌ها اینه که، وقتی شما از درگاه این اپ استفاده میکنید اپراتورها یک پورسانتی رو به این اپ میدن، ولی این اپ نمیاد همه‌ی پورسانت رو برای خوش برداره. میاد ۷۰ درصد از سودی که کرده رو به خود شما برمیگردونه و ۳۰ درصد از سود رو خودش برمیدارد.

 
حالا چرا اینکارو میکنه؟ چون شما رو تشویق کنه که به جای استفاده کردن از درگاه‌های دیگه فقط از درگاه ۷۰۳۰ استفاده کنید و مقداری از پولتون رو هم به حساب خودتون برگردونید. 

 

کسب درآمد


برای اینکه ببینیم چطور میشه از خرید شارژ و امثالهم پولدار شد ، میخوایم یه حساب سرانگشتی بکنیم.

یه شارژ 5000 تومانی پای من و شما 5450 تومان میفته. این 9 درصد که 450 تومنه تعلق میگیره به سازمان مالیات و سود برای عاملین فروش.

بعنوان مثال آپ یا 780 رو در نظر بگیرید. ببینید چقدر حاشیه سود بالایی دارن که اینهمه جوایز و تبلیغات رسانه ای گسترده و میلیاردی ازشون می بینیم.

حالا یه سری از بچه های دانشگاه شریف جمع شدن و سامانه 7030 رو طراحی و راه اندازی کردن که از همون سیستم استفاده میکنه ولی بجای صرف هزینه های گزاف تبلیغات و امیدهای واهی برنده شدن جوایز میلیونی ، اومده و با ایجاد یک ساختار برد-برد شما رو تو سود خودش شریک کرده.

اونها تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به رسانه ملی جهت تبلیغ برنامه ۷۰۳۰ ، این پول رو به مردم بدن تا اونها براشون تبلیغ کنند و پورسانت مادام العمر دریافت‌ کنند.

 

درآمد شما از معرفی 7030 به دوستان و آشنایان ایجاد میشه. 7030 تا 7 سطح از خرید افرادی که بواسطه شما با این سامانه آشنا شدن رو بعنوان پورسانت و حق الزحمه به شما میده. (سطح یک افرادی هستند که مستقیما شما معرفی کردید و سطح دو اونهایی هستن که مستقیما از طریق سطح یک دعوت شده اند و....)

باتوجه به صحبت هایی که شد لپ کلام اینه که شما ، کافیه به ده نفر از اطرافیانتون این برنامه رو با کد معرف خودتون معرفی کنید و هرکدوم از اونها هم دقیقا همین کارو انجام بدن و تا سطح هفت این اتفاق بیفته ، و هرکدوم فقط یه شارژ پنج تومنی در ماه تهیه کنن ، با این کار شما میتونید به درآمد 13,477,570 تومان در ماه برسید.
تازه جالبه بدونین این رقم واسه یک بار خرید شارژ 5000 تومنیه ، که البته این خرید برای افراد متفاوته و بعضیها ممکنه چندین بار در ماه خرید کنن که اگه خرید شارژ بیشتر بشه این 13 میلیون هم بیشتر میشه و تا زمانی که اونها برای نیازهای روزانه خودشون از این اپلیکیشن استفاده میکنن ، درآمد به سمت شما جاریه و این فوق العاده ست.


شروع کار
 

1) ثبت نام


برای شروع کار ابتدا با کلیک بر روی تصویر زیر در این سامانه ثبت نام کنید

 

 

هرکجا نام معرف را خواست کد معرف hamid999 را وارد نمایید.

با این کار شما از سامانه تحت وب 7030 استفاده میکنید. اگه خواستید میتونید بعدش اپلیکیشن 7030 رو هم از لینکهایی که در پایین وبلاگ یا خود سایت هست دانلود کنید و باهمون شماره موبایل و رمز انتخابی قبلی وارد بشید.

2) خرید شارژ ، پرداخت قبض و ...


3) معرفی به دوستان

 برای دعوت از سایرین جهت پیوستن به خانواده بزرگ 7030 ، طبق توضیحات تصویر زیر عمل کنید:

 

 

از هر طریقی که بلدید (حضوری، شبکه های اجتماعی، سایت، پیامک و ...) لینک معرفی 7030 با کد معرف خودتون رو در اختیار بقیه بذارید تا ثبت نام کنن و شما از خرید اونها و زیرمجموعه هاشون سود ببرید.

 

 

4) ثبت شماره شبای بانک خودتون و برداشت سود واریزی


هر کاربر می ­تواند با ثبت شماره شبای خود در قسمت "اطلاعات مالی" و به شرط رسیدن اعتبارش به حد نصاب معین (حداقل 5000 تومان) با کلیک بر روی دکمه "درخواست واریز وجه" نسبت به دریافت درآمد خود اقدام کند.

 

تذکر:

تمامی جوانب یک پرداخت ایمن روی تلفن همراه در این سامانه در نظر گرفته شده است. از این رو تمامی اطلاعاتی که در زمان پرداخت وارد می‌ کنید، در درگاه بانکی وارد می‌ شوند و به هیچ‌ عنوان در 7030 ثبت یا ذخیره نخواهند شد و صرفاً از طریق درگاه بانکیِ مورد استفاده، قابل پیگیری خواهند بود.

 

مجوزها:

برای مشاهده کلیه مجوزهای قانونی فعالیت 7030 میتونید به این آدرس مراجعه کنید.

 

با توجه به اینکه این سامانه به سرعت در حال منتشر شدن و فراگیر شدنه ، پس اصلا زمان رو از دست ندید. همین حالا ثبت نام کرده ، بچسبید به معرفی اون به دیگران.

 

 

 


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: