کسب بیت کوین رایگان با کوین پات (CoinPot)

کسب بیت کوین رایگان با کوین پات (CoinPot)

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

کسب بیت کوین رایگان با کوین پات (CoinPot)
بازديد : 1551

 

کوین پات یک میکروالت یا کیف پول موقت است که برای نگهداری ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می شود. در واقع ما در اینجا چند تا سایت داریم که هر کدام به ازای کار برای آنها مقداری ارز دیجیتالی به شما پرداخت می کنند. ارزهای دیجیتالی از قبیل بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین، دش کوین و بیت کوین کش

 

 

اما برای دریافت هر کدام از این ارزها و واریز آن به والت اصلی یا همان کیف پولتان به یک واسطه نیاز است. در واقع مستقیما هر کدام از این ارزها می توانند به حساب اصلی شما واریز شوند ولی در اینصورت مدت زیادی طول خواهد کشید که موجودی تان به سقف برداشت مورد نظر برسد. اما با وجود یک واسطه مثل کوین پات این کار آسان خواهد شد، زیرا دریافتی شما از هر کدام از سایتها مستقیما به آن واریز می شوند و با جمع آنها زودتر به سقف برداشت می رسید. در تصویر زیر شما می توانید نمایی از عملکرد کوین پات و سایت هایی که با آن کار می کنند را ببینید.

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده کردید، در حال حاضر 7 سایت کسب ارزهای دیجیتال با سایت کوین پات کار می کنند. این سایت ها عبارتند از:

 

Bonus Bicoin - Bit Fun - Moon Bitcoin - Moon Litecoin - Moon Dogecoin - Moon Dash - Moon Cash


در این بین، سایت های" بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین" ارز دیجیتال بیت کوین به شما پرداخت می کنند. سایت "مون لایت کوین" به شما ارز دیجیتال دیگری به نام لایت کوین می دهد. سایت "مون داژکوین" از ارز دیجیتال داژکوین برای پرداخت استفاده می کند. سایت "مون دش" از ارز دیجیتال دش استفاده می کند و در نهایت سایت "مون کش" ارزی به نام بیت کوین کش به شما پرداخت می کند.
 

روند کلی کار به این شکل است که برای کار با سایت کوین پات و سایت های وابسته به آن و کسب درآمد و جمع آوری ارزهای دیجیتال، باید به ترتیب در هر یک از سایتهای فوق، ثبت نام کنید. این سایت های هفت گانه به ازای هر بار کلیک بر روی Claim ، مقداری از ارز مورد استفاده خود را به حساب کوین پات شما به صورت لحظه ای و آنی واریز می کنند و شما در نهایت می توانید ارزهای دیجیتال خود را بعد از رسیدن به مینیمم برداشت در سایت  کوین پات، از سایت کوین پات به والت یا کیف پول اصلی خود که به مثابه حساب بانکی برای ارزهای دیجیتال به حساب می آید (مانند کیف پول بلاکچین)، منتقل کنید.

 


حال می پردازیم به کارهایی که شما باید برای کسب درآمد از کوین پات انجام دهید:

 

 1- اولین کاری که باید انجام دهید این است که در خود سایت کوین پات ثبت نام (رجیستر) کنید. برای کار با سایت کوین پات باید یک آدرس ایمیلی داشته باشید که به هنگام ثبت نام وارد کنید و این آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری شما در سایت کوین پات و همچنین به منزله آدرس حساب شما در سایت کوین پات به عنوان میکرو والت است. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که در تمام سایت هایی که در بالا معرفی شد، باید در همه آن ها از همین آدرس ایمیلی که در سایت کوین پات استفاده کرده اید، استفاده کنید.

 

2- دومین کاری که باید انجام دهید این است که در سایت هایی که با سایت کوین پات کار می کنند و پرداختی های خود را به آن سایت واریز می کنند، ثبت نام کنید. همانطور که قبلا هم گفته شد این سایت ها در حال حاضر هفت سایت می باشند که برای ثبت نام در هریک ، می توانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

 

  1. bitfun
  2. Bonus Bicoin
  3. Moon Bitcoin
  4. Moon Litecoin
  5. Moon Dogecoin
  6. Moon Dash
  7. Moon Cash

 

توجه توجه!!! 

پیشنهاد میکنم تو همه سایتهای بالا ثبت نام کرده و همه ارزها رو جمع کنید و به کیف کوین پات انتقال بدید. حتی اگه فکر میکنید که مثلا لایت کوین نیاز ندارید اشتباه میکنید چون کیف کوین پات قابلیت تبدیل همه ی ارز هارو بهم داره و میتونید به بیت کوین یا هر چی که بخواین تبدیل کنید. پس هیچ کدوم رو از دست ندید.

 

 3- در مرحله سوم باید در یک سایت معتبر، یک حساب کیف پول باز کنید. از این حساب برای  نگهداری ارزهای دیجیتال خود به صورت دائم می توانید استفاده کنید. باز کردن این حساب به منزله باز کردن یک حساب بانکی برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود در دنیای اینترنت است. از این حساب شما می توانید تمام مبادلات خود را انجام دهید و ارز دیجیتال دریافت یا پرداخت کنید یا اینکه از آن برای خرید از سایت های اینترنتی و یا فروش استفاده کنید.

پیشنهاد ما افتتاح حساب در سایت بسیار معتبر و مطمئن بلاک چین است که آموزش افتتاح حساب در آن را می توانید از اینجا دنبال کنید.

 

توضیحات تکمیلی:

 مزایای استفاده از کیف پول کوین پات :

 

1- با واریز درآمد به کیف پول Coinpot در هریک از وب سایت های بالا (یعنی هربار Claim کردن در هریک از سایتهای هفتگانه) ، تعداد سه CoinpotToken نیز به عنوان پاداش به حساب شما واریز می شود و به ازای هربار Claim کردن اعضایی که شما معرفی کرده اید یک عدد CoinpotToken دریافت خواهید کرد.

مورد مصرف توکن های کوین پات در سه بخش است: 1- تبدیل به سایر ارزها در کوین پات 2- شرکت در قرعه کشی یا لاتاری (Lottery) 3- شرکت در قمار یا بازی شانسی (Multiplier) (که اصلا توصیه نمیکنم)

 

2- از جمله مزایای وب سایت کوین پات Coinpot قابلیت تبدیل انواع ارزهای رمزنگاری شده به یکدیگر است ، برای مثال برای انتقال درآمد به هر کیف پول دیگری می توان تمام درآمد ها از جمله CoinpotToken ها رو به یک ارز واحد تبدیل کرد و  سپس به کیف پول اصلی انتقال داد.

برای تبدیل ارز هیچ هزینه ای از شما در یافت نمیشه و برای انتقال ارز به کیف پول های رایگان دیگر هم هزینه ای پرداخت نمی کنید.

 

3- خوبی کوین پات اینه که در اکثر سایتهای وابسته به اون ، شما هر 5 دقیقه میتونید Claim کنید و ارزها اتوماتیک به کیف کوین پات تون منتقل میشن. حتی اگه شما تا چند ساعت هم نتونستین Claim کنین ، بازهم فرصت از دست نرفته و ارزها جمع میشن تا زمانی که شما بتونید دکمه Claim رو بزنید و این یه حسن خیلی بزرگه. فقط درنظر داشته باشید هرچه بیشتر و مکرر تر Claim کنید درصد برداشت تون در هر Claim بیشتر میشه و البته 3 توکنی که به ازای هربار claim کردن گیرتون میآد بیشتر خواهد بود.

 

موفق باشید


نويسنده :
تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1398 ساعت : 1:37
مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: