دریافت بیتکوین رایگان با bonusbitcoin

دریافت بیتکوین رایگان با bonusbitcoin

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

دریافت بیتکوین رایگان با bonusbitcoin
بازديد : 1862

سایت بونوس بیت کوین، یک سایت پرداخت بیت کوین رایگان است که به ازای کلیک بر روی دکمه Claim، با توجه به قیمت روز بیت کوین، به شما مقداری ساتوشی پرداخت می کند. ساتوشی نام واحد کوچکتر بیت کوین است که برگرفته از نام خالق بیت کوین یعنی "ساتوشی ناکاموتو" می باشد. هر ساتوشی معادل 0.00000001 بیت کوین می باشد. فاصله زمانی میان هر بار کلیک کردن شما در سایت بونوس بیت کوین 15 دقیقه است. این تنها سایتی در میان این هفت سایت است که محدودیت زمانی دارد. به این معنی که به شما به ازای هر پانزده دقیقه یک باری که عمل Claim را انجام دهید، پرداخت دارد، ولی در سایت های دیگر این مجموعه هفتگانه، کار بدین نحو است که اگر شما بعد از پانزده دقیقه هم کلیک نکردید به ازای هر مقدار زمان اضافه ای که بگذرد به شما ساتوشی پرداخت می شود. به عبارتی دیگر در سایت Bonus Bitcoin فقط به ازای 15 دقیقه بعد از Claim کردن به شما ساتوشی تعلق می گیرد. ولی در سایت های دیگر مثل مجموعه سایت های Moon به ازای هر مقدار زمانی که از Claim کردن شما بگذرد به شما پرداختی تعلق می گیرد.

این سایت برای هر فردی که از طریق لینک مخصوص به شما در این سایت ثبت نام کند، به شما کمیسیون می پردازد. میزان این کمیسیون رقم باور نکردنی 50 درصد می باشد. به این معنی که به اندازه 50 درصد از مبلغ هر Claim آن فرد، سایت به طور جداگانه به شما کمیسیون پرداخت می کند. این کمیسیون پرداختی به شما، به صورت جداگانه از مبلغی است که به شخص زیر مجموعه شما پرداخت می گردد و به هیچ وجه از درآمد او چیزی کم نخواهد شد و درآمد او تمام و کمال پرداخت خواهد شد و این کمیسیون مبلغی مازاد بر آن است.

برای ثبت نام در سایت بونوس بیت کوین ابتدا از طریق این لینک وارد سایت شوید. سپس در صفحه باز شده بر روی Register کلیک کنید. سپس فرم را مانند تصویر پایینی پر کنید.

                                 تصویر شماره 1                               

تصویر شماره 2

 

پس از ثبت نام به ایمیل شما لینک فعال سازی ارسال می شود که با کلیک کردن برروی لینک اکانت شما فعال می شود و شما باید در همان صفحه اول سایت بر روی Sign in کلیک کرده و ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا وارد صفحه اصلی سایت شوید.

 

تصویر شماره 3

 

تصویر شماره 4

 سپس وارد صفحه اصلی اکانت خود در این سایت می شوید و چیزی شبیه شکل زیر را مشاهده خواهید کرد.

 

تصویر شماره 5

 

در این صفحه شما برای به دست آوردن بیت کوین، تنها لازم است که بر روی Claim کلیک کرده تا تعدادی ساتوشی به موجودی شما در سایت کوین پات اضافه شود.

 

تصویر شماره 6

 

تصویر شماره 7

 

در آخر هم در تصویر بالا می بینید که میزان پرداختی به شما به ازای این بار Claim کردن را می نویسد که در اینجا 22 ساتوشی می باشد. در اینجا شما باید 15 دقیقه صبر کنید تا دوباره بتوانید Claim کنید. در پایان شما نباید از حساب خود خارج شوید، یعنی نباید بر روی Log off کلیک کنید و فقط می توانید صفحه را ببندید. به این دلیل که دفعه بعد که خواستید وارد سایت شوید مستقیما به صفحه کاربری خود وارد شوید و نیازی به Sign in و وارد کردن یوزرنیم و پسورد نداشته باشید.

 

برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید

  

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: