آموزش برنامه Pivot

آموزش برنامه Pivot

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

آموزش برنامه Pivot
بازديد : 1373

Pivot یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال است که شبیه اینستاگرام میباشد و از همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk ایجاد شده است. کافیست این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب و فقط با خواندن پستها پاور بگیرید و همچنین با معرفی به دوستان نیز پاور بسیار زیادی خواهید گرفت و در پایان روز پاورهای شما تبدیل به ارز میشود و به اکانت شما واریز میشود. صرافی بزرگ Binance نیز بر روی این اپ سرمایه گذاری کرده است.

 

 برای شروع روی عکس زیر کلیک کنید تا وارد وبسایت pivot بشید . این اپ برای اندروید و آی او اس موجود است بنابریان فقط با گوشی وارد شوید.

 

 

در صفحه اصلی با توجه به سیستم عامل خود برنامه را از app store یا google play دانلود نمایید .

 

(اگه دیدید نرم افزار کافه بازار مانع نصب درست اپ میشه ، موقتا کافه بازار رو uninstall کنید و کار دانلود و نصب رو تکمیل کنید)

 

 

بعد از نصب برنامه وارد برنامه شده و به قسمت پروفایل خود شوید .

 

 

برای عضویت در برنامه روی گزینه Log in کلیک نمایید و از طریق اکانت جیمیلتون ثبت نام را کامل کنید .

 

 

 

 

خب ثبت نام شما تکمیل شد و حالا میتونید با خیال راحت کار جمع آوری پاور رو شروع کنید. روی گزینه مشخص شده در شکل زیر کیک نمایید.

 

 

شما در این برنامه به 3 روش میتونید کسب درآمد نمایید که به توضیح هر یک میپردازیم :

 

 

1- کسب بیت کوین از طریق دعوت دوستانتان

 

روش دیگری که شما میتونید از طریق اون کسب پاور کنید دعوت دوستاتون از طریق لینک خودتون هستش که با دعوت هر یک از دوستاتون 20000 پاور به شما تعلق میگیره !!! 

 

 

حالا با کلیک روی کادر آبی رنگ میتونید لینک مربوط به خودتون رو در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید .

 

2-کسب بیت کوین از طریق پیش بینی

 

در برنامه پیوت بصورت متداول و تصادفی مقداری بیت کوین بین شرکت کنندگان تقسیم میشود.

 

 

شما میتونید در هریک از 4 گزینه پیش بینی شرکت کنید (تعداد گزینه ها میتواند متفاوت باشد) بدین صورت است که شما میتونید رو گزینه مد نظر خودتون بیت کوین گذاشته و با توجه به ضریب اون چند برابر بیت کوین دریافت کنید (البته اگه درست پیش بینی کنید)

 

3-کسب بیت کوین از طریق خواندن پست ها و اشتراک گذاری آن

 

در صفحه اصلی شما میتونید تمام پست هایی که میتونید از طریق اونها پاور بگیرید مشاهده کنید .در این شبکه اجتماعی شما با دیدن و خواندن پست های سایر کاربران، اشتراک پست ها و دعوت دوستان به PIVOT ، پاور هدیه میگیرید.

روی گزینه read & share کلیک کنید تا وارد پست مربوطه شوید.

 

حالا شما میتونید با کلیک روی گزینه Read یا Share کسب پاور کنید . پاور مربوطه همون لحظه به حساب شما واریز خواهد شد.

 

 

جهت انتقال بیتکوین هاتون نیاز به یک کیف پول اینترنتی دارید.

(آموزش ساخت کیف پول)

 

بعد از رسیدن به حد نصاب ، برای برداشت موجودی حساب ، در صفحه پروفایل یا داشبورد خودتان ، وارد قسمت wallet شده ، بر روی موجودی کلیک کنید و در پایین صفحه گزینه withdraw را بزنید. آدرس بیتکوین خود را در قسمت Withdrawal address وارد کنید. مقدار مورد نظر برای برداشت (بیشتر از حد نصاب) را وارد و بر روی دکمه SUBMIT کلیک کنید. موجودی معمولا بین 2 تا 3 روز کاری واریز میشود. حدنصاب برداشت 100 هزار ساتوشی (0.001BTC) می باشد.

 


 

و نهایتا بیتکوین های خود را به تومان تبدیل میکنیم.

(آموزش تبدیل بیتکوین به تومان)

 

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: