صفر تا ۱۰۰ کسب در آمد از اپلیکیشن hapo

صفر تا ۱۰۰ کسب در آمد از اپلیکیشن hapo

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

صفر تا ۱۰۰ کسب در آمد از اپلیکیشن hapo
بازديد : 1006

Hapo یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال است که شبیه اینستاگرام میباشد و از همکاری شبکه اجتماعی Pivot ایجاد شده است.

Hapo روزانه 4 بیتکوین را در بین کاربران تقسیم میکند و هر کسی تلاش بیشتری کند سهم بیشتری را در آن روز میبرد. کافیست این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب و با معرفی به دوستان خود جم بسیار زیادی خواهید گرفت و در پایان روز جم های شما تبدیل به بیتکوین میشود و به اکانت شما واریز میشود. همچنین میتوانید کسب و کار خود در زمینه ارزهای دیجیتالی خود را به هزاران کاربر در این شبکه به صورت رایگان معرفی کنید.

 

 

این اپلیکیشن به جای اینکه تبلیغات در اینترنت کند تا این اپلیکیشن بین کاربران معروف شود . تصمیم گرفته است . روزانه ۳۰ هزار دلار به مدت ۵۰ روز به کاربران خود برای فعالیت و جذب مخاطب جدید پرداخت کند . و این فرصت خوبی برای ما ایرانیان برای کسب در آمد ایجاد کرده است و آن هم به دلار اگر شما فقط روزانه ۲ مخاطب به این شبکه افزوده کنید یک دلار به شما پرداخت می شود که میشود با نرخ حال دلار ۱۴ هزار تومان و اگر ۴ کاربر از طریق لینک شما برنامه را نصب کنند ۲ دلار و به همین منوال در آمد شما افزوده میشود.

 

در شبکه اجتماعی هاپو ، مانند اینستاگرام می توانید به ارسال پست ، عکس و فیلم بپردازید و با دعوت از دوستان خود به کسب درآمد رسیده و  بیت کوین رایگان دریافت نمایید

در این برنامه شما با انجام دادن فعالیت  ، که مهمترین آن دعوت از دوستان خود است می توانید امتیاز جمع آوری کنید.

امتیازات در اپ هاپو – جم Gems نام دارد. دقیقا شبیه عملکرد pivot این امتیازات هر روز در ساعت ۲ بامداد به وقت GMT ساعت ۵٫۵ صبح به وقت ایران ، صفر شده و ۱۲ ساعت بعد ، نسبت به میزان کارکرد و امتیازات کل کاربران تبدیل به بیت کوین شده و به والت یا کیف پول کاربران واریز می گردد.

نکات زیر را در عضو گیری این برنامه باید در نظر بگیرید:

بعد از عضویت از طریق لینک ما به شما ۱۰۰۰۰ هزار جم به شما تعلق می گیرد و هر روز می توانید راس ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در آمد خود را دریافت کنید.در آمد هر روز شما فردای آن روز پرداخت میشود.

کاربری که از طریق لینک شما عضو برنامه میشود باید کاربر فعال باشد.

برای هر عضوی که به برنامه معرفی می کنید ۱۰۰۰۰ جم به شما پرداخت می شود.

بابت عضوگیری زیر مجموعه شما معادل ۱۰ درصد به شما امتیاز تعلق می گیرد.

۱۰۰۰۰ جم یکجا به شما پرداخت نمی شود در روز اول ۲۰۰۰ جم و روزهای دیگر تا یک هفته بقیه جم ها به شما پرداخت میشود و این برای این می باشد که کاربر فیک و ربات به برنامه معرفی نشود هدف برنامه کاربر فعال است

کاربری که بعد از نصب برنامه زیر مجموعه شما می شود باید حداقل تا ۶ روز به برنامه مراجعه کند تا به عنوان کاربر فعال شناسایی شود تا ۱۰ هزار جم کامل به شما پرداخت شود.

 

راهنمای عضویت در برنامه پولساز hapo:

برای دریافت ونصب نسخه اندروید و یا ios بر روی لینک زیر کلیک کنید و با باز شدن لینک با اکانت جیمیل و یا اکانت فیس بوک خود وارد شوید برای اینکار بر روی گزینه google و یا فیس بوک کلیک کنید.

 

برای دانلود بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

 

 

بعد از وارد کردن اکانت جیمیل و یا فیس بوک خود وارد صفحه دانلود در گوگل پلی می شوید ( توصیه می شود برنامه را با اکانت جیمیل نصب نمایید به دلیل فیلتر بودن فیس بوک)

بعد از نصب و باز کردن برنامه مانند صفحه زیر را خواهید دید.

 

 

و بعد از آن شما باید در برنامه لاگین کنید برای این کار بر روی گزینه کاربری که اولین گزینه در سمت راست (شکلک آدمک) کلیک کنید.

 

 

حالا در این صفحه بر روی گزینه log in که در بالای صفحه می باشد کلیک کنید .

 

 

حالا بر روی گزینه google کلیک و با همان جیمیلی که در هنگام نصب وارد کردید وارد برنامه شوید توجه کنید همان جیمیلی که قبلا وارد کردید همان را باید دوباره وارد نمایید.

حالا اکانت شما در برنامه فعال شده است و می توانید از برنامه استفاده کنید.

 

عضو گیری یا همان زیر مجموعه گیری:

مهم ترین بخش برنامه که همان زیر مجموعه گیری که باعث کسب در آمد شما می شود را توضیح خواهیم داد.

برای هر زیر مجموعه که شما به برنامه معرفی می کنید ۱۰۰۰۰ هزار جم دریافت خواهید کرد و توضیح دادیم که این ۱۰ هزار جم یکجا به شما پرداخت نخواهد شد و در طی یک هفته به شما پرداخت خواهد شد.

برای زیر مجموعه گیری شما اول باید لینک زیر مجموعه گیری خود را دریافت کنید. به منوی کاربری مراجعه کنید.

 

 

در این صفحه بر روی گزینه ای که به شکل بنر که نوشته است ۱,۰۰۰,۰۰۰$ کلیک کنید .

 

 

در این صفحه می بینید توضیحاتی درباره عضو گیری داده شده است برای دریافت لینک عضو گیری خودتان بر روی گزینه other کلیک کرده و لینک زیرمجموعه گیری خود را دریافت کنید.

بعد از اینکار لینک عضوگیری خودتان را به دوستان در تلگرام واتس اپ و شبکه های اجتماعی دیگر ارسال کنید و یا اینکه در سایت و وبلاگ خود تبلیغ لینک را کنید . هر کاربری که بر روی لینک شما کلیک کند و برنامه را نصب کند زیرمجموعه شما می شود برای دیدن زیرمجموعه خودتان بر روی گزینه friends که در تصویر بالا مشاهده می کنید کلیک کنید.

 

 

و اینکه علاوه بر اینکه هر کاربری که زیرمجموعه شما می شود ۱۰ هزار جم می گیرید  با کلیک در قسمتchests در تصویر بالا (قسمت دریافت کد زیر مجموعه گیری) مشاهده می کنید جعبه های جایزه جم فعال می شود .

 

 

مثال : شما ۱ کاربر زیر مجموعه می گیرید اولین جعبه فعال می شود و می توانید جایزه خود را با کلیک بر روی آن دریافت کنید که تا ۵۸۴۴ جم دریافت خواهید کرد.

توجه کنید این جایزه به شما در صورتی تعلق می گیرد که زیر مجموعه شما در برنامه فعال بوده باشد یعنی در طول هفته و یا ماه فعال بوده باشد.

 

برداشت در آمد:

برای برداشت درامد شما با مراجعه به قسمت منوی کاربری با کلیک بر روی کادر نارنجی که تعداد جم و در آمد شما را نشان می دهد می توانید در آمد خود را برداشت کنید.

 

 

در صفحه بعد با کلیک بر روی گزینه withdraw و وارد کردن آدرس کیف پول بیت کوین در آمد خود را برداشت کنید حداقل برداشت هم ۰.۰۰۱ بیت کوین می باشد.

 

جهت انتقال بیتکوین هاتون نیاز به یک کیف پول اینترنتی دارید.

(آموزش ساخت کیف پول)

 

 

 

و نهایتا بیتکوین های خود را به تومان تبدیل میکنیم.

(آموزش تبدیل بیتکوین به تومان)

 

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: