صفر تا صد سرمایه گذاری با کریپتو ها | Investing right

صفر تا صد سرمایه گذاری با کریپتو ها | Investing right

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

صفر تا صد سرمایه گذاری با کریپتو ها | Investing right
بازديد : 613

 

روزها و هفته های ابتدایی که با این بیزنس آشنا شده بودم را بخوبی به یاد دارم. اولین کاری که هنگام مراجعه به وب سایت یک پروژه می کردم این بود، ببینم حساب های مورد پذیرش در آن پروژه شامل چه ارزهایی ست. نگاه میکردم خب بله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دش ، دوج کوین و غیره. قیافه ام در هم میرفت و با خود میگفتم اه پرفکت مانی قبول نمیکنند. بله در لیست حساب ها پرفکت مانی وجود نداشت و من بدون هیچ بررسی دیگری فقط به این دلیل که پرفکت مانی قبول نمیکنند سایت آن پروژه را با یک کلیک می بستم و از آن خارج می شدم. و این یکی از اشتباهات بزرگی بود که آن روزها مرتکب می شدم.

 

می دانم خیلی از شما هم همین کار را انجام می دهید و تنها دلیل آن عدم آشنایی شما با این ارزها ست، فقط شنیده ایم بیت کوین یا اتریوم یا … اینکه چگونه باید حساب این ارزها را ایجاد کنیم، چگونه باید این ارزها را تهیه کنیم و در نهایت چگونه باید آنها را تبدیل به تومان کنیم سوالاتی ست که ما را از استفاده از این ارزها منصرف میکند. حال آن که کار با آنها بسیار ساده بوده و قصد دارم در این بخش از سرمایه گذار موفق صفر تا صد آن را با شما به اشتراک بگذارم.

در ابتدای مقاله گفتم یکی از اشتباهات بزرگی که در هفته های ابتدایی آشنایی ام با این بیزنس مرتکب می شدم، چشم پوشی از پروژه هایی بود که پرفکت مانی قبول نمی کردند و این علامت سوال را برای شما باقی گذاشتم که چرا این یک اشتباه بزرگ است. بعدها فهمیدم تداوم و پایداری این پروژه ها به مراتب بسیار بیشتر است، اما چرا؟ عمده ی فعالیت این پروژه ها بر پایه ی استخراج ارزهای رمز پایه است و پلتفرمی که آنها معرفی میکنند پلتفرم ماینینگ یک یا چند ارز رمز پایه ست. یکی از فاکتورهایی که باعث شکست پروژه ها می شود بالا و پایین شدن ارزش دلاری ارزهای رمز پایه است و گاها شدت این نوسانات باعث شکست و بسته شدن پروژه هایی است که عمده فعالیت شان ترید می باشد. این در حالی است که نوسانات یاد شده تاثیر چندانی بروی پروژه های ماینینگ محور ندارد و در هر صورت ضرری متوجه شرکت نمی شود و به طبع منفعت های پایدارتری نیز نصیب سرمایه گذاران در پروژه های ماینینگ محور می شود.

ابتدایی ترین کار جهت سرمایه گذاری در این پروژه ها داشتن حساب و کیف پول ارزهای رمز پایه است. یکی از معتبرترین کیف پول ها که سه ارز رمز پایه ی مطرح را پشتیبانی می کند، بلاک چین می باشد. این کیف پول سه ارز بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش را در خود جای داده و امکان استفاده از هر سه ارز را به شما می دهد. جهت افتتاح حساب بلاک چین، نرم افزار گذر از تحریم خود را فعال کرده و بروی کلمه ی افتتاح حساب کلیک کنید.

سوال بعدی بعد از افتتاح حساب ارزهای رمز پایه این است که چگونه ارز رمز پایه تهیه کنیم که این کار هم بسیار ساده ست.با مراجعه به صفحه افتتاح حساب پرفکت مانی آن را توضیح دادیم. حال به شما صرافی چنجر را معرفی می کنیم که با مراجعه به این سایت براحتی می توانید هر ارزی را به ارز دیگر تبدیل کنید. بطور مثال پرفکت مانی بدهید، بیت کوین بگیرید یا اتریوم بگیرید یا … با کلیک بروی بنر زیر وارد سایت چنجر شوید:

 

 

در این سایت هم میتوانید ثبت نام کنید هم نکنید ولی توصیه میکنم ثبت نام کنید چرا که با بالا رفتن حجم معاملات شما با این سایت نرخ های تبدیل بهتری برای شما در نظر گرفته خواهد شد. و در نهایت هر زمان نیاز داشتید تا ارزهای رمز پایه ی خود را به تومان تبدیل کنید عکس این مراحل را انجام می دهید. بطور مثال اگر بخواهیم بیت کوین را تبدیل به تومان کنیم ابتدا با مراجعه به سایت چنجر آن را تبدیل به پرفکت مانی میکنیم و سپس با مراجعه به صرافی های آنلاین داخلی آن را تبدیل به تومان می کنیم. البته بسیاری از صرافی های آنلاین داخلی مستقیما ارزهای رمز پایه ی مطرح را به تومان تبدیل میکنند ولی اغلب از نرخ های تبدیل مناسبی برخوردار نیستند.

 

اگر مطالعه ی این مطلب برای شما مفید بود آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: