استخراج ابری بیت کوین چیست ؟

استخراج ابری بیت کوین چیست ؟

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

استخراج ابری بیت کوین چیست ؟
بازديد : 528

 

توجه اگر با استخراج بیت کوین آشنایی ندارید قبل از آن مطلب زیر را بخوانید :

 

در اصل نوع ابری همان استخراج با سخت افزار میباشد با این تفاوت که شرکت هایی هستند و می آیند میزان هش استخراجی را اجاره میدهند و شما با پرداختن مبلغی کوچکی از بیت کوین خود میتوانید مقداری هش که قدرت استخراج میباشد اجاره کنید و با کامپیوتر و یا موبایل هوشمند خود شروع با استخراج با هش اجاره شده خود کنید .

به زبان ساده تر بخواهم بگویم شما از راه دور میتوانید دستگاهی برای استخراج داشته باشید و از قدرت هش آن برای استخراج بیت کوین استفاده کنید .

 

مزایای استخراج ابری بیت کوین :

  • بدون نیاز به نگهداری و تنظیم قطعات سخت افزاری ( بدون دانش فنی )
  • هزینه برق بسیار پایین تر ( دستگاه های استخراج میزان مصرف برق بالایی دارند . )
  • نیاز به هزینه های سنگین برای خرید دستگاه استخراج نمیباشد .

 

سایت های اجاره دهنده نرخ هش نرم افزاری مخصوص کامپیوتر و موبایل هوشمند دارند از طریق آنها میتوانید درآمد از استخراج ابری کسب کنید .

شما پس از اجاره میزان هش مورد نظر خود نیاز به یک کامپیوتر یا موبایل هوشمند دارید که با آنها میزان هش خریداری شده را به کار بگیرید و بیت کوین استخراج کنید

( نقش کامپیوتر یا موبایل مدیریت کننده میزان هش خریداری شده به واسطه پردازنده آنها برای استخراج بیت کوین میباشد )

 

اگر مایل به استخراج ابری با بیشترین بازده و سود هستید میتوانید آموزش زیر را جهت شروع استخراج از سایت ماینرگیت بخوانید : ( برای ورود به آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید . )


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: