آموزش استخراج بیت کوین از سایت Minergate

آموزش استخراج بیت کوین از سایت Minergate

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

آموزش استخراج بیت کوین از سایت Minergate
بازديد : 670

 

با سلام خدمت همه ی همراهان عزیز میخوام سایت ماینر گیت رو بهتون معرفی کنم یه سایت فوق العاده که هم میتونین نرم افزارشو برای کامپیوتر دانلود کنید هم برای اندروید . علاوه بر اینکه میتوانید از این سایت بیت کوین استخراج کنید همچنین میتوانید ارزهای دیجیتال دیگر را به صورت رایگان استخراج کنید . پول بیت کوین به علت ارزش بالا احتیاج به خریداری قدرت هش ( Hash rate ) در این سایت دارد اما مبلغ آن بسیار کم است و همچنین پرداخت به صورت بیت کوین میباشد اما بازده بسیار بیشتری را دارد . لازم به ذکر هست که میتوانید بدون هیچ هزینه ای با جمع آوری بیت کوین از سایت های معرفی شده اقدام به خرید هش کنید اما میتوانید هم برای سود سریعتر اقدام به خریداری بیت کوین کنید تا از این سایت میزان هش برای استخراج بیت کوین بگیرید .برای پرداخت پول نگران نباشید به سادگی میتوانید از کیف پول خودتون اقدام به خریداری هش کنید . اینو بگم تنها سایتی که دیدم قابلیت استخراج همه ی ارز ها رو میده مثل : مونرو , اتریوم , بیتکوین گلد... 


یه نکته ی دیگه رو هم بگم دوستانی که کارت گرافیک قوی دارن حتما پیشنهاد میکنم از این نرم افزار بر روی پی سی استفاده کنن چون میتونن با استفاده از کارت گرافیکشون هم استخراج کنن.

 

ثبت نام در سایت Minergate :

 

جهت عضویت در سایت روی بنر زیر کلیک کنید

 



بعد از وارد شدن به سایت DOWNLOAD START MINING کلیک کنید


بعد از کلیک بر روی لینک وارد صفحه ی زیر خواهید شد :

 


طبق فلش قرمز در عکس بالا بر روی گزینه ی sign up کلیک کنید .

بعد از کلیک وارد صفحه ی فرم ثبت نام خواهید شد :

 

 

 

طبق عکس بالا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و گزینه ی ” من ربات نیستم ” را تیک بزنید و سپس بر روی گزینه ی Sign up & start mining کلیک کنید تا فرایند ثبت نام کامل شود . بعد از ثبت نام یک پیام به ایمیل شما ارسال میشود که حاوی لینک تایید ایمیل میباشد . بعد از تایید ایمیل خود از طریق گزینه ی ” login ” در صفحه اول سایت که لینکشو بالاتر گذاشتم وارد پنل کاربریتون بشید . ( برای وارد شدن به پنل کاربری باید ایمیل و پسوردی که گذاشتید را در صفحه لوگین وارد کنید پس این دو گزینه را درست وارد کنید و به یاد داشته باشید . )

بعد وارد کردن اطلاعات ورود وارد پنل کاربری خود خواهید شد :

 



بعد از ورود وارد صفحه ی بالا خواهید شد . به منوی بالای صفحه توجه کنید اصلی ترین بخش ها در منوی بالای صفحه میباشد که بیشتر درباره گزینه هایی که شماره گذاشته ایم براتون توضیح میدم

1- Dashboard : همین صفحه ای است که توش هستید و اطلاعاتی درباره استخراج پول های مختلف میباشد که یکی از آنها بیت کوین میباشد . ( در ادامه بیشتر درباره بخش های مختلف این گزینه توضیح خواهم داد . )

 

2 – Download : این گزینه برای دانلود نرم افزار استخراج جهت نصب بر روی کامپیوتر یا موبایل شما میباشد برای شروع استخراج نیاز به این نرم افزار دارید . ( در ادامه توضیح کامل تری درباره این گزینه خواهم داد . )

 

3 – Cloud Mining : در این قسمت شما اقدام به خریداری هش بیت کوین برای استخراج میکند . ( در ادامه بیشتر درباره این گزینه توضیح خواهم داد . )

 

4 – Profile : در این گزینه پروفایل شما خواهد آمد که میتوانید ایمیل , رمز عبور و را تغییر دهید .

 

Withdrawal history : این گزینه اطلاعات آخرین برداشت های شما از سایت را نشان میدهد .

 

اطلاعات بیشتر درباره صفحه ی Dashboard :

 

بعد از کلیک بر روی گزینه ی داشبورد وارد صفحه ای خواهید شد که اطلاعاتی درباره پول های مختلف گذاشته است . به دنبال Bitcoin بگردید و آن را پیدا کنید که به شکل زیر میباشد :

 



پول های اینترنتی مختلفی را میتوانید مانینگ کنید که مثل عکس بالا اطلاعاتی درباره آنها موجود هست که طبق شماره بندی در عکس برای شما توضیح خواهیم داد . ( این گزینه ها مربوط به استخراج میباشد پس به آنها دقت کنید . )

1 – این گزینه میزان هش شما که خریداری کرده اید را نشان میدهد .

 

2 – این گزینه مقدار بیت کوین استخراج شده که منتظر تایید سایت میباشد را نشان میباشد .

 

3 – این گزینه کل بیت کوین استخراج شده را نشان میدهد .

 

4 – مجموع مبلغ صحیح برای پاداش را نشان میدهد هرچه این گزینه افزایش پیدا کند درصد دریافت پاداش شما بالاتر میرود

 

5 – تعداد بلاک های استخراج شده نشان میدهد .

 

6 – مبلغ های نادرست که پاداشی به آنها تعلق نمیگیرد .

 

7 – برای برداشت بیت کوینی که استخراج کرده اید از این گزینه باید استفاده کنید .

 

8 – این گزینه مجموع افرادی که در حا استخراج بیت کوین هستند را نشان میدهد .

 

در کل این گزینه ها زیاد مهم و تاثیر گذار نیستند فقط مشاهده میزان درآمد شما مهم است . ( شما تاثیر زیادی در تغییر بعضی گزینه ها ندارید . )

 

اگر در حال استخراج با نرم افزار باشید در این قسمت از سایت درآمد شما را نشان خواهد داد که گزینه هایی 1 و 2 پول های بدست آمده شما را نشان میدهند .

 

 

اطلاعات بیشتر درباره گزینه ی Download :

 

بعد از کلیک بر روی گزینه ی download در منوی بالای صفحه وارد صفحه زیر خواهید شد :

 




اگر شما میخواهید با کامپیوتر شروع به استخراج کنید نرم افزار مخصوص خود طبق عکس بالا دانلود کنید . ( برای دانلود بر روی مربع های سبز کلیک کنید . )

اگر از سیستم عامل اندروید استفاده میکنید از طریق لینک مقابل اپلیکیشن استخراج را از گوگل پلی دانلود کنیددانلود اپلیکیشن ماینرگیت

 ( اول از بالا توی سایت عضو بشید برای باز شدن سایت روش بنر کلیک کنید .


 

بعد از دانلود نرم افزار استخراج آن را نصب کنید .

 

نکات پایانی در رابطه با استخراج :

 

  • وقتی شما درحال استخراج با کامپیوتر یا موبایل هستید میزان درآمدی شما در داشبرد سایت معلوم میشود نه در نرم افزار ها .
  • تمامی قسمت های توضیح داده شده مهم میباشند و به خوبی بخش های توضیح داده شده را مطالعه کنید .

 

آموزش خرید هش برای استخراج بیت کوین :

 

به سایت رفته و وارد پنل کاربریتون بشید . بعد از ورود طبق آموزش های بالاتر در منوی بالای صفحه بر روی گزینه ی Cloud mining کلیک کنید که وارد صفحه ی زیر خواهید شد :

 


بعد از ورود به صفحه بر روی گزینه ی buy کلیک کنید که صفحه زیر باز خواهد شد :

 


اینجا میزان هش که میخواهید خریداری کنید را انتخاب کنید که طبق عکس قیمت میزان هش که میخواهید بخرید را نشان میدهد و حداقل میزان خرید 20 هش میباشد .

بعد از انتخاب میزان مورد نظر بر روی گزینه ی buy کلیک کنید و سپس صفحه ی زیر باز خواهد شد :

 

 

 

بعد از ورود به صفحه آدرس کیف پول بیت کوین به شما داده که میزان پول مورد نظر را از طریق کیف پولتون در سایت Blockchain به آدرس مورد نظر پرداخت کنید .

بعد از پرداخت پول پس از چند ساعت تا حداکثر 24 ساعت میزان هش خریداری شما فعال خواهد شد .

 

نکات پایانی :

 

  • حجم مطالب زیاد هستش و کمی گیج کننده و اما چیز غیر قابل فهمی نیستش اگر به خوبی آموزش هارو بخونید راحت همه چیز را متوجه میشید و سعی کردم تا حد ممکن آموزش ها راحت و تصویری باشه .
  • برای شروع استخراج ابتدا اکانت خود را بسازید و سپس به خوبی با پنل کاربری طبق آموزش آشنا بشید و سپس نرم افزار مورد نظر خود را جهت استخراج دانلود کنید و با خرید هش شروع به استخراج بیت کوین کنید .
  • میتوانید با جمع آوری بیت کوین از سایت های معرفی شده در پست های دیگر به صورت رایگان بیت کوین بدست آورید و با آنها اقدام به خریداری هش بدون هیچ هزینه و سرمایه ای کنید .

نويسنده :
تاريخ : سه شنبه 18 تير 1398 ساعت : 19:32
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: