دریافت لایتکوین رایگان با Moon Litecoin

دریافت لایتکوین رایگان با Moon Litecoin

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

دریافت لایتکوین رایگان با Moon Litecoin
بازديد : 1937

چهارمین سایت از مجموعه سایت هایی که با کوین پات کار می کنند و دومین سایت از مجموعه سایت های مون، سایت مون لایت کوین است. این سایت نیز مانند سایت مون بیت کوین است و محدودیت زمانی برای Claim کردن ندارد و تنها حداقل فاصله بین دوبار Claim کردن آن 5 دقیقه می باشد. ولی شما می توانید بعد از این زمان هر موقع که بخواهید بر روی Claim کلیک کنید. این زمان می تواند نیم ساعت، یک ساعت، یک روز، یک هفته و حتی یک ماه باشد. از این نظر مانند سایت بیت فان نیز است. اما تفاوت این سایت با سایت های مون بیت کوین و بیت فان این است که از ارز دیجیتال لایت کوین به جای بیت کوین برای پرداخت ها استفاده می کند. این سایت به ازای هر فردی که از طریق لینک مخصوص شما برای اولین بار وارد این سایت شود، 25 درصد کمیسیون در ازای هر بار Claim کردن های او به شما پرداخت می کند. همچنین این سایت پاداش ها و جوایز مخصوص به خود را دارد که برای آشنایی بیشتر با آن به بخش جوایز و پاداش ها رجوع کنید. برای شروع کار با سایت مون لایت کوین باید با کلیک بر روی این لینک وارد سایت شده و مطابق تصویر زیر اقدام کنید و مراحل را به ترتیب مانند سایت مون بیت کوین انجام دهید تا مبلغ مورد نظر به موجودی شما اضافه گردد.

 

 

 

 

 

نکته مهم: برای اینکه بتوانید در مجموعه سایت های مون از حداکثر ظرفیت درآمد قابل کسب در این سایت ها استفاده کنید، لازم است که روزانه حداقل یک بار عمل Claim کردن را در هر کدام از این سایت ها انجام دهید و اینکه این کار را حتما باید هر روز انجام دهید (برای اطلاعات بیشتر به قسمت جوایز و پاداش ها نگاهی بیاندازید). قاعدتا یک بار کلیک کردن در روز کار چندان سختی نیست که نتوان آن را انجام داد.

 

برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید

 

موفق باشید


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: